Mönkijöistä juttua

Ajettavuuteen vaikuttaneen aika paljon takaakselin rakenne, jäykällä ilman tasauspyörästöä olevalla ihan erillainen ajaa kuin tasaupyörästölllä olevalla.
Aika harvassa kömpijässä on tasuria. Ainakaan ns. merkkilaitteissa. Muita ei tule äkkiä mieleen kuin Polaris ATP 330 ja siinäkin lukko kytkeytyi aina nelikolla. Eli lukottomana kävi pääosin vain maantieajoon. Kiinanihmeistä en tiedä, kun ei niihin ole juuri tarvinnut puuttua.
 
Näin sanoo omistajan käsikirja.
IMG_20251002_085126853_MFNR.webp
 
Näköjään sama tekniikka, kuin meikäläinen on noudattanut nelipyöräisellä. Sokea kanakin löytää joskus jyväsen.
 
Jarruihin ei kannattane kolmipyöräisellä koskea kurvissa. Onko näissä pelkkä takajarru?
 
Keväällä tein kärryllisen puuta kaverille, jyrkähkö mäki pihalle. Siinä vähän jännitti kuinka käy, mutta hienosti tuli. Tuoretta leppää ehkä reilu heittokuution verran.
Kun laitteen omamassa 150kg, ni pidossa on rajansa.
IMG_20250323_171536790_MFNR~2.webp
 
Sattukin tulemaan hondalle pikku homma. Mökkinaapurin rellulle tilattu hinuri, mutta oli nurmikentällä, ni vedettiin muutama sata metriä kovalle pohjalle. Eihän tollanen kyl paljoa paina, alle tonnin varmaan? Eniten jännitti liikeellelähtö nurmikolta, mutta ei mitään ongelmaa.
IMG_20251004_111103871_MFNR~2.webp
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös