Viestiketju:
Vuokravakuuden panttaaminen ilman järjellistä syytä

Mä pyrin tekemään kaikki kaupatkin sähköpostilla. On sitten toteen näyttää jotain kättä pidempää. Hirveä narina joskus, että miksi ei voi soittaa ja miksi ei ole puhelinnumeroa esillä... Sellaisen ihmisen kanssa ei tarvitse mitään kauppaa tehdä, jolle ei sähköposti kelpaa.
 
Mä olen ottanu ihan tavakseni kurkata fonecta finderistä kuka soittaa mulle ja jos puhelinnumeroo ei löydy hakupalvelusta niin sillä ei oo mulle asiaa, puhumattakaan jos luurissa lukee "Yksityinen numero" niin tyrkkään heti punasta luuria. JA vaikka sitten löytyiskin hakupalvelusta mutta on myyjävirman tai jonkun rahankeruuvirman numero, se meneekin sitten "estettyjen" luetteloon....
 
Jälkikäteen olivat toimittaneet toiselle tytöistä kirjallisen selvityksen, jossa todetettiin, että jääkaappi ei ollutkaan vinossa. Jääkaapin ovi oli ollut vinossa, koska se oli (oliko?) asennettu väärin kätisyyden vaihtamisen yhteydessä. Omistaja oli viimein korjannut virheen, joten vuokraennakko maksettiin pois.

Tämä on nyt virallinen selitys. Se tuli kuitenkin kuukauden myöhässä ja sitä ennen asia ei selvinnyt millään järkevällä tai kohtuullisella tavalla. Ellei muuta, niin tämä on malliesimerkki asioiden kämmäämisestä huonolla viestinnällä. Tai sitten jotain muuta. Ei enää kiinnosta, onneksi on poissa päiväjärjestyksestä.
 
Takaisin
Ylös