Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Eikös stringerissäkin se "kilven" saranaosa ole kuitenkin kiinni perälaudassa. Toki etupäästään kone lepää kumityynyjen tai trimmisylinterien varassa. OMC stringeri on muuten lopunviimein yks luotettavimmista vetolaitteista.Pistää vanhan omc:n, niin ei rasitu perälauta lainkaan![]()
Minä muistelisin, että oli kumityynyjen varassa pohjassa, lähellä perälautaa. Nämä otti suurimmat rasitukset vastaan.Eikös stringerissäkin se "kilven" saranaosa ole kuitenkin kiinni perälaudassa. Toki etupäästään kone lepää kumityynyjen tai trimmisylinterien varassa. OMC stringeri on muuten lopunviimein yks luotettavimmista vetolaitteista.

Joo, en sitä takapään kiinnitystä muista. Mulla oli etummsisten kumityynyjen alla lyhyet hydraulisylinterit. Oli viimeisiä, vaijerivälitteinen 800-sarjan vetari. Oli muistaakseni vuodelta -82 ja eikös Cobra tullu jo -83. Varakoneessa ei ollu trimmiä lainkaan, oli kiinteästi kumityynyillä ollu kiinni. Ja se kynsikytkin oli suunniteltu, että sillä voi hiljaa ajaa osin kipattunakin.Minä muistelisin, että oli kumityynyjen varassa pohjassa, lähellä perälautaa. Nämä otti suurimmat rasitukset vastaan.
Edessä sitten oli iso kierretanko, josta sai säädettyä trimmikulmaa. En tiedä, oliko tehtaan varuste vai itse tehty. Ja tosiaan se sähkötrimmi lisävaruste.
Vetolaite aiheuttaa kyllä melkoiset kuormat. Eikös rovingista laminoitu täyslasikuituinen perälauta olis tukevampi?
Mukava putsailuväline tuollainen n****rintukkalaikka. Tehokas ja helppo. Ensin kylläkin hioin suurimmat roinat pois ison rälläkän katkaisulaikan reunalla. Ylettyi ja tuntui syövän paremmin kuin hiomalaikka.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.