Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tässä tapauksessa ainoa käyttö olisi tuo turvakelluke.Tarvitaanko tuo vaahdotus turvakellukkeeksi, vai vahvistetaanko sillä rakennetta?
Jos jäykistystarvetta ei ole niin en käyttäisi urataania.
Ei, kyllä siihen kannelle tulee tälläinenKyllähän tuollaisesta luukusta saa jo nautintoaineet jemmaan...
Niin no, en mä kyllä sulle vastannutkaan vaan cardaanilleEnhän mä kaljojen kuljetuksesta puhunu vaan niistä tarvikkeista.....
Tuommonen iglu pitäs itellekki ostoo kesäks.Ei, kyllä siihen kannelle tulee tälläinen
![]()
Jep, tuohon mahtuu jo kunnon kalatkin.Tuommonen iglu pitäs itellekki ostoo kesäks.
Se vaan, jos ei ole osastoitu, niin pitää mennä keliin ajamaan ja käsi kainaloa myöten luukussa koittaa pyydystää ohi vieriviä tölkkejä/pullojaKyllähän tuollaisesta luukusta saa jo nautintoaineet jemmaan...
Pittää sen kaljan etteen vähä vaivaa nähdä!Se vaan, jos ei ole osastoitu, niin pitää mennä keliin ajamaan ja käsi kainaloa myöten luukussa koittaa pyydystää ohi vieriviä tölkkejä/pulloja![]()
Mulla on muutamannkesän ollu mukana venereissuissa iso Igloo. 10 kiloa kun pistää jäätä, niin viikon jaksaa pitää niin kylmänä, että maitotuotteetkin säilyy. Sihiä voi tuolla 10 kilolla jäähdyttää aika monta laatikollista.Tuommonen iglu pitäs itellekki ostoo kesäks.
Pilssissä olis vaan suurimman osan kesää jäähdytys.Ei, kyllä siihen kannelle tulee tälläinen
![]()
Täytyy perkele järvellekki kuljettaja löytää!Mulla on muutamannkesän ollu mukana venereissuissa iso Igloo. 10 kiloa kun pistää jäätä, niin viikon jaksaa pitää niin kylmänä, että maitotuotteetkin säilyy. Sihiä voi tuolla 10 kilolla jäähdyttää aika monta laatikollista.
AutopilotitTäytyy perkele järvellekki kuljettaja löytää!pystys keskittymään olennaiseen..
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.