LAHJOITA ARINA kamiinaan - ohjeet tässä ketjussa

Viestiketju:
LAHJOITA ARINA kamiinaan - ohjeet tässä ketjussa

Paikkakunnalle nimeltä Kovero pitää varata 36 arinaa. Olen tästä tarkemmin yhteyksissä, @Hulpio .

Onkos tuo nyt sitten Joensuu/Tuupovara, Laitila vai Lapua? Kun tollasta paikkakuntaahan (kunta/kaupunki) ei nykypäivänä liene olevan.

Paikkakunnalle nimeltä Kovero pitää varata 36 arinaa. Olen tästä tarkemmin yhteyksissä, @Hulpio .
Ja Kovero Tuupovaarassa listoilla. Alkaa olla taas uupu arinoista tällä menolla ja ennenkaikkea niin, että saisi halvalla rahdilla kuten Käkriäinen tarjoaa.

Ja lisää arinoiden kustantajia saa astua päivänvaloon! Todennäköisesti huomenna taas ilmaantuu joku kaminasatsin tekijä. :jees:

Jämsänkoski ehkä tarvii arinat kanssa, koittaa kumminkin huomenissa, jos sais täältä yhdeltä yrittäjältä arinat.

Jämsänkoski ehkä tarvii arinat kanssa, koittaa kumminkin huomenissa, jos sais täältä yhdeltä yrittäjältä arinat.
Listoille vaan kaikki arinat, mutta toimitetuks. Pysyy jonkinlainen luku kamitsuuneista! :)

Mistäs nää Jämsänkosken osat on kotoisin ja ovatko jo jossain luvussa mukana? Jos viitsii Arinalokiin katsoa läpi itse kukin, että olen jotenkuten kärryillä. Kaikkea ei välttämättä huomaa lukea kun päivät menee nukkuessa ja yöt baanalla.

Mistäs nää Jämsänkosken osat on kotoisin ja ovatko jo jossain luvussa mukana? Jos viitsii Arinalokiin katsoa läpi itse kukin, että olen jotenkuten kärryillä. Kaikkea ei välttämättä huomaa lukea kun päivät menee nukkuessa ja yöt baanalla.
Jämsänkosken osat ovat puolikas siitä Avemetin tekemästä satsista.

Hei @Hulpio
Tuossa aamulla herätessä oli kristallisoitunut ajatus, että tehdäänkin seuraavasti:
- ota pois ne Lamronin 20 arinaa "yleisestä poolista"
- niiden sijasta voisin itse duunata sinne Eesti Vabariikin Pärnuun siellä tarvittavat 27 arinaa.

Jossakin sähköpostissa oli yhteystiedot sinne SVT:n Viron tyypille. Ilmeisesti voin ostaa ne sieltä suoraan ja pyytää toimituksen Pärnuun?

TIETOITUS:
yksityishenkilöt ja niiden ryhmittymät ovat osoittaneet auttamishalua älyttömän hienosti.
Ainoa ongelma tulee tyyriiden rahtien muodossa jos tilaa valmistajalta suoraan. Pienempään erään hinta nousee helposti useampaan euroon per arina.
SIKSI olen jemmaillut näitä sponsseja odottamaan sitä, että esimerkiksi Kärkkäinen saa saatavuus asiat paremmalle tolalle. Heitä pitää asiaan hoputtaa ja se hoituu.
Siis älkää kukaan loukkaantuko ja erehdy luulemaan ettei apu kelpaa, kyseessä vain pyrkimys teidän apunne käyttämiseen järkevällä tavalla.
Terveisin Arinahoobo

@Hulpio
Arinat on nyt tilattu suoraan Pärnuun ja sovittu yhteyshenkilöiden kanssa, että menevät perille. Hienosti toimii tuo SVT:n Viron office. :)

Takaisin