Tiedote Ohje Kysymys- neuvonta- ja purnausketju uudesta ohjelmaversiosta

Toi jätä huomiotta ingore napin sijainti tossa keskustelun otsikon alapuolella. Montakohan keskustelua mulla on jo ingoorattuna ihan huomaamatta kun nopee sormi sitten näppää väärään paikkaan näytölle ilmestyneeseen ootkonyaivanvarma ruutuun.

Itsestä tuntuu, että se linkki foorumialueelle on turha. Mobiililla useamman kerran päivässä tulee klikattua siitä, vaikka yrittää sormea sohia otsikon päälle.

Ainiin, @borg, koottuja juttuja ajan varrelta:
- KK Plus ja ÄdPäk tummalla teemalla ei ole taustaväritettynä, ovat ihan pelkkää tekstiä kuten ihmisen titteli. Sitten taas "Ylläpitäjä" on edes boksitettu vaikka sekin melko teksti.

- Voisiko tuon Liittynyt päiväyksen muuttaa numeraaliseksi pp.kk.vvvv, mulla ainakin selainikkunan leveys pakottaa käytännössä kaikki päivämäärät eri riville, jolloin lyhyiden viestien pituus kasvaa. En muista tiedä, mutta itse olen monen kymmenen vuoden harjoittelun jälkeen oppinut siihen, että esim. kuukausi numero 7 on heinäkuu.

- Editorien napeista kun olet puhunut, että on eri säätöjä, niin olen myös huomannut, että sama selain, sama ikkunan koko, keskusteluissa näkyy paljon kuvakkeita, yksityisviesteissä melkein kaikki on piilotettu.

- Tummassa teemassa on joitakin nappuloita edelleen, joissa tulee vääriä klikkauksia korosteväristä ja sen puutteesta johtuen. Tässä ketjussa taisi olla jo mainittuna viestin muokkaus (en muista onko jo korjattu), mutta pari muutakin hassua vähän vastaavaa on jossain (koitan muistaa raportoida tai kirjata ylös kun löydän). Nämä siis silleen, että vierekkäin on napit "Tämä on juuri se mitä halusin tehdä" (mustalla taustalla), "En todellakaan halua klikata tätä nappia" (vihreä/sininen tausta).

Muoks, kuva ois kiva:
1689616036571.webp

Ja muokkausikkunassa:
1689616073300.webp

Toi jätä huomiotta ingore napin sijainti tossa keskustelun otsikon alapuolella. Montakohan keskustelua mulla on jo ingoorattuna ihan huomaamatta kun nopee sormi sitten näppää väärään paikkaan näytölle ilmestyneeseen ootkonyaivanvarma ruutuun.
Siihenhän tulee tommonen varmistus ensin
IMG_1300.webp

Tuosta kuvista kun tuossa oli juttua, niin vanhassa toimi kyllä kuvat mielestäni paremmin. Tarkotan siis sitä, kun muotoilee vastausta ja pitäisi päästä kursorilla liikkumaan kuvan etu/takapuolelle. Nuolinäppäimillä pääsee toisinaan, joskus poistattaa toki kuvan ja tyhjiä riviä pitää takoa ennen kun tuo takasin. Nykysellään aina jos lisään kuvia, niin ensimmäiseksi vaikka 5 rivinvaihtoa viestiin, vähentää hässäkkää. Lainauksen rivittäminen alas on myös himpan kummallinen. Vieläkin opettelen tuota siteeraa sanaa, kai se tästä :)

Tuntuu kun ohjelman kehittäjä olisi mennyt korjaamaan asiaa joka ei ollu rikki.

Ei mulla vain edes näy koko nappia, tai olen jättänyt sen huomioimatta, vaikka käyttöäkin sille olisi jo ollut.
Listaamattomat olisin koittanut ignorata.

Itsellä tumma teema käytössä.

Ei mulla vain edes näy koko nappia,
Ei näy, koska se on pluspakkiominaisuus.

Aivan juu mullahan on tuo mennyt näköjään jo vanhaksi, mutta ominaisuutena pidän tuota semmoisena luokkaa peruutuspeili autossa,
että ihan periaatteesta en päkkiä nyt tämän takia osta:rampa:.

Purnattavaa löysin:
Kun viestiä muokkaa ja muokkaus on valmis niin tallenna on mustalla ja peruuta vihreällä.
Aika monta kertaa tulee napautettua vihreää ikäänkuin hyväksyen muutokset mutta nappi onkin peruuta....ei hyvä.

Kyseinen lisäosa oli saatavilla vain vanhaan ohjelmaversioon. Mutta onhan noita toki muita vastaavia.

Kuka kaipaa ÖRRÖtsättiä, huutakoon hep.

Mie kaipaan sitä hymiöriviä eikä tuota ponnahusikkunata.

Moneen kertaan saa aina yrittää ku hiiri juoksee riviltä sivuun niin se menee kiinni! :kiroaa::kiroaa:

Mikä se viivatun nuoli alaspäin niissä videoupotuksissa on? Mänee ihan jumiin koko video. Jotain stillkuvia tulee alaosaan, eikä siitä tilasta pääse pois kuin sulkemalla ketjun. Ja tulee eto nuoli vielä osin hymiönäpyttimen päälle.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin