Oliko se niin, että käyttäjäkohtaista kuvahakua ei ole olemassa?
Näihin saattaa olla jotain ratkaisua tarjolla. Koetan ehtiä tutkimaan myöhemmin tänään. Jos pelaavat, niin tulevat pluspakin ominaisuuksiksi.Myös viestiketjukohtainen kuvahaku auttaisi näissä tämmöisissä.
Onko meillä mahdollisuuksia lisäkkeelle? Taikka jollekin vipujen vääntelylle 