Tiedote Ohje Kysymys- neuvonta- ja purnausketju uudesta ohjelmaversiosta

Löytyi vielä yksi tähän probleemaan ratkaisua tarjoava lisäosa, mutta sen tekijä ei ole vielä päivittänyt sitä XenForo 2.3-yhteensopivaksi. Päivitys lienee kuitenkin tulollaan. Laitan seurantaan.
 
Oi mahtava ylidiktaattori, korkeimman datan ohjailija :palvova: Onko meillä mahdollisuuksia lisäkkeelle? Taikka jollekin vipujen vääntelylle :kirjoittava:




 
mä oon muualla alkanu käyttää kaikkia random elikko hymiöitä, tyyliin siili ja kameli, normi peukkujen yms sijasta ihan vaan koska voi herättää hämmennystä. Tännekki ois hyvä saada jotain outoja hymiöitä ilman mitää selitystä että vois niillä reagoida viesteihin. 🦔
 
Oon kuullut, että noita kameleita jo näkyy Kanta-Hämeessä autoissa, puimureissa, traktoreissa, polkupyörissä, mönkijöissä, postilaatikoissa ja rakennusten seinissä.
 
mä oon muualla alkanu käyttää kaikkia random elikko hymiöitä, tyyliin siili ja kameli, normi peukkujen yms sijasta ihan vaan koska voi herättää hämmennystä. Tännekki ois hyvä saada jotain outoja hymiöitä ilman mitää selitystä että vois niillä reagoida viesteihin. 🦔
Onhan se sateenkaari. Saattaa tarkoittaa että olet luultavasti väärässä tai saatat jopa olla oikeassa, tai sitten olet homppeli?
 
🐪🐫🦒🦘
Montakos kyttyrää pitäis olla vai pitkä kaula tai jalat. Kyllä mulla ainakin editorissa nuo elikot on.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös