Tiedote Ohje Kysymys- neuvonta- ja purnausketju uudesta ohjelmaversiosta

Ignorasin chefbot-topikin, mutta sehän katosi kokonaan näkyvistä,
vaikka tarkoitukseni oli vain saada se pois tuolta "New posts" seasta.

Ideoita?

Mistäs hitosta tommoisen HEXit sitten löytää, vai pitääkö ne keksiä omasta päästä??? :raaps:

Mistäs hitosta tommoisen HEXit sitten löytää, vai pitääkö ne keksiä omasta päästä??? :raaps:

hex.jpg

TESTATAAN

Vaikka oon värisokea, niin osaan lukea. Mutta silti monesti sormi lipaissut automaattisesti tuota peruuta nappia. Ja sitten sama teksti uudestaan tai sitten poistan koko viestin, jos ei jaksa toistaa. Ja minä luulen, että johtuu noista väreistä. Jotenkin omaan ajatuksenjuoksuun sopisi, jos nuo värit olisi toisinpäin :epätieto:
Screenshot_20230708-141233.webp

Värin muutos jäi nyt huomiotta tekoälyttömyyden kanssa painiessa. Mutta parempi onni ensi kerralla.

Kukaan ei ole purnannut tuosta oikeasta laidasta. Noo ehkä siihen tottuu...
Vakavasti jo harkitsin, että olisiko tämä kenties ensimmäinen sivusto, jonka takia jonkun lennosta muokkaavan pluginin selaimeen hyväksyisin.
Toisaalta, jos listaamattomat laittais kaikki ignore-listalle, niin hoituisikohan silläkin :epätieto:

Vakavasti jo harkitsin, että olisiko tämä kenties ensimmäinen sivusto, jonka takia jonkun lennosta muokkaavan pluginin selaimeen hyväksyisin.
Toisaalta, jos listaamattomat laittais kaikki ignore-listalle, niin hoituisikohan silläkin :epätieto:

Adblockplus ja Tampermonkey.

Onkos muut pannu merkille, että hehkulamppu on vaihtunu tuommoseen ratakseen, nyt kun sen tiedän niin ei se sillain haittaa. Tuommonen ratas vaan useesti symboloin asetuksia, vähän ehkä piti jo tutkata onko adpack menny kuivaksi, kun ominaisuudet vähentyny :redface:

1688965870017.webp

Siinä on nyt symboleina aurinko ja kuu. Ovat olleet ehken pari viikkoa. Voi tuon vaihtaa lampuksikin. Tuo aurinko ei kyllä ole oikein auringon näköinen, mutta tuollaisen se FontAwesomesta tuohon tällää.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin