Jep. Ukrainalaiset voi lähettää niitä kehitysapuna entisen venäjän valtion alueelle.Minusta alkanut tuntuun, että näitä kaminoita tarvitaan vielä ensi talvenakin.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Ukrainalaiset voi lähettää niitä kehitysapuna entisen venäjän valtion alueelle.Minusta alkanut tuntuun, että näitä kaminoita tarvitaan vielä ensi talvenakin.
juu, mutta me ei aleta ryssää jelppiin.Jep. Ukrainalaiset voi lähettää niitä kehitysapuna entisen venäjän valtion alueelle.
Jäätykööt vaikka kuoliaaksi koko kansa jos eivät tajua minkälaisen johtajan pitävät vallassa.juu, mutta me ei aleta ryssää jelppiin.
Ei muuta kuin tiputtaa vain pois listalta minun puolesta.Ihan teoriittenen kysymys vaan @MaxiSami ...
Onko nuo @mparty kamiinat milleen mukana tuossa arinalokin listalla ?
Sisältyvätkö ne valmistuneiden listaan , vaiko miten ?
Käsittääkseni tuo arinaloki oli ajateltu alkujaan tälle "meidän oman mallin piirrustusten" pohjalta tehtyjen kamiinoiden listauksena ?
En minä nyt ihan sillä tarkoittanut kuitenkaan.
Arinaloki - ketjun otsikossa ei kuitenkaan ihan tarkasti ole määritelty kamiinatyypppiä, vaan tietyn tyypin arinoista, jotka sopii KK-kamiinaan - ja siten sinne on listattu myös valmistuneet / valmistumassa olevat , jne tilastot.
Siis ihan tavallaan tarkentavana kysymyksenä, että laksetaanko kaikentyyppiset KK-jäsenten kamiinatyypit tilastoon mukaan vaiko eikö, tietyntyypin arina tuskin helpolla kovinmoneen kaminatyyppiin sopii.
Toki jos joku tekee omantyylisensä tän tietyn arinan ympärille, ja jne .....
Apua ukrainaan on pääasia, ei mikään lasketaaanko jollekkin listalle tai ei, mutta tämä mies tehdyt niin ison työn ukrainan avuksi, että kunnia asia jos voidaan laskea kaminoitten määrään mukaan.Ei minua haittaa yhtään vaikka tiputtaisitte minun kaminat tuolta pois, lopputulos eli se että apua menee Ukrainaan on se pääasia. Selkeinhän olisi jos tuo loki on vain noille konekansan piirustusten mukaisille kaminoille.
Muokkailin listaa... Nyt @mparty n kamiinat ei ole kokonaislaskuissa vaan omana lisäyksenään.
Ai miten niin YÖunet....Jussin yöunet pelastettu siis!![]()
@mparty onkos sun kaminoiden piirustuksia olemassa ja jos on, niin voikos niitäkin jakaa eteenpäin jos joku innostuisi tekemään niitäkin lisää?
Palanen kulttuuriperintöä on siis tuhottu!Ei ole piirustuksia kuin tallin valkotaululla ja niistäkin osa jo pyyhitty pois![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.