Jos tarvitset apua siirtämisessä, niin minä voin auttaa!Pitäiskö tuonne laittaa Leopardeja mukaan, vai onko nämä yksilöt parempi siirtää tu(u)len suojaan täällä takapuolustuslinjassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jos tarvitset apua siirtämisessä, niin minä voin auttaa!Pitäiskö tuonne laittaa Leopardeja mukaan, vai onko nämä yksilöt parempi siirtää tu(u)len suojaan täällä takapuolustuslinjassa?
Minulla ei ollut paikkaa tiedossa ennen tätä viestiä, nyt on.valitan huonoa kuvaa mutta erinäisistä syistä* johtuen rajailin sitä reippaasti.
mulla ei ole lupaa levittää kuvaa
ja isompana syynä
mulla ei ole halua että kuvan vuoksi ko. paikkaan alkaa osua murkuloita
Jep, tsekkasin tuon postilaatikon tässä jonkin aikaa sitten, mutta ei ollut mitään sisältöä. Enpä minäkään lähettelisi mitään joutavia maileja, jos pitäisi keskittyä hengissä pysymiseen.Siellä nyt on ilmeisesti muutakin aktiviteettiä, kuin lähetellä kuulumisia tänne.
Media ketjussa oli ne metropolian kamitsuunit kuvissa.Pari kuvaa sieltä tuli jossain vaiheessa, jonkin someviestin kautta, mutta nyt en tässä hokaa, missäs ketjussa ne olivatkaan.
Vähä laihan olonen piisi on, mutta kai se kitkuaa tuollain.