Viestiketju:
Kamiina Konekansan Ukraina-kamiinat, projekti yleisesti (Koko Suomi)

Pitäiskö tuonne laittaa Leopardeja mukaan, vai onko nämä yksilöt parempi siirtää tu(u)len suojaan täällä takapuolustuslinjassa?

IMG_5872_1024x1024@2x.jpg
Jos tarvitset apua siirtämisessä, niin minä voin auttaa!

Nyt on ylitetty 1000 kamiinan raja. :) Tuli tieto, että Varkaudessa on tekeillä 18 kpl erä.

valitan huonoa kuvaa mutta erinäisistä syistä* johtuen rajailin sitä reippaasti.

mulla ei ole lupaa levittää kuvaa
ja isompana syynä
mulla ei ole halua että kuvan vuoksi ko. paikkaan alkaa osua murkuloita

valitan huonoa kuvaa mutta erinäisistä syistä* johtuen rajailin sitä reippaasti.

mulla ei ole lupaa levittää kuvaa
ja isompana syynä
mulla ei ole halua että kuvan vuoksi ko. paikkaan alkaa osua murkuloita
Minulla ei ollut paikkaa tiedossa ennen tätä viestiä, nyt on.o_O

Onko näistä kuulunut mitään? Luulisi että tässä ajassa olisivat perille ehtineet?

Matka ainakaan ei ole este nopealle jakelulle koska kaminat on aikasta keskellä ukrainaa, sitä kuinka nopeita hee on hoitamaan loppu jakelun en osaa sanoa.

Ei kun tarkoitin ylipäätään näitä kaminoita, olisi hienoa kuulla niiden päässeen käyttöön/mikä siellä loppukohteessa on tilanne.

Siellä nyt on ilmeisesti muutakin aktiviteettiä, kuin lähetellä kuulumisia tänne.
Jep, tsekkasin tuon postilaatikon tässä jonkin aikaa sitten, mutta ei ollut mitään sisältöä. Enpä minäkään lähettelisi mitään joutavia maileja, jos pitäisi keskittyä hengissä pysymiseen.

Pari kuvaa sieltä tuli jossain vaiheessa, jonkin someviestin kautta, mutta nyt en tässä hokaa, missäs ketjussa ne olivatkaan. :Häh:

Takaisin