Tiedote Konekansan päivitykset tammi- ja helmikuussa 2025

En ole vielä kertaakaan nähnyt ite tuollaista "vahvista" näppäintä, noita tykkäys ym mielipuolia laittaessa ?

Kyllä minä sen huomasin, jusape vaan sotkee, kun laitoin tuohon sen viestiin, ettö johan minä siitä mainittin aijemmin, niin sotkee sitte siihen tuosta J5_BR komentin asioita.
Täälläkään ei ole mikään muuttunut, pitkä painallus aukeaa valinta lappu joskus, sen saa pois tökkäämällä pohjaa, peukut sun muut jää näkyviin.

Ja tuosta kun töppäät tuon valikkoruudun ulkopuolelta, niin tulee esiin ne hymelökuvat, josta täppäämällä se haluttu
En ole vielä kertaakaan nähnyt ite tuollaista "vahvista" näppäintä, noita tykkäys ym mielipuolia laittaessa ?
Ihan sama.

Helppokäyttöisyysasetuksista saa anteron pitkän painalluksen pitemmäksi joka näköjään häivyttää tuon ongelman melko hyvin, ehtii helposti sormi pois ennenku valikko aukiaa mutta sitten joutuu oottelemaan sen pitkänpitkän painalluksen kaikkialla muualla.

Seuraavana siellä pluspakkiominaisuuksissa onkin viestiketjun liitetiedostojen selaus. Toimii silloin, kun tietää mistä viestiketjusta kuva todennäköisesti löytyy.

Minulla on toiminut tabletissa erinomaisesti. En enää muuta käytäkään.

Onko adblockeria? Oletko kokeillut säätää mullinsilmien sijaintia ja kokoa?

Näin ovat omassa käytössä:

IMG_2149.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin