Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Eikäku jos oikein pitkään painaa, niin aukeaa, en oo ennen huomannutkaan.Mulla taas ei aukea tuollainen valikko.
Ja tuosta kun töppäät tuon valikkoruudun ulkopuolelta, niin tulee esiin ne hymelökuvat, josta täppäämällä se haluttu.Aika hilkulla painaminen. Himpun liian pitkään, niin avaa valikon
Näytä liitetiedosto 147919
Niihän minä tuossa pari ruutua aijemmin neuvoin..Ja tuosta kun töppäät tuon valikkoruudun ulkopuolelta, niin tulee esiin ne hymelökuvat, josta täppäämällä se haluttu.
Ei tule tuollaista "vahvista" näkymää, kun poistaa ensin sen valikkoruudun hymelöiden päältä.Niihän minä tuossa pari ruutua aijemmin neuvoin..
HähEi tule tuollaista "vahvista" näkymää, kun poistaa ensin sen valikkoruudun hymelöiden päältä.
Minä mitään vahvista nappulaa ole linkannut.En ole vielä kertaakaan nähnyt ite tuollaista "vahvista" näppäintä, noita tykkäys ym mielipuolia laittaessa ?
Minä mitään vahvista nappulaa ole linkannut.
Täälläkään ei ole mikään muuttunut, pitkä painallus aukeaa valinta lappu joskus, sen saa pois tökkäämällä pohjaa, peukut sun muut jää näkyviin.
Ja tuosta kun töppäät tuon valikkoruudun ulkopuolelta, niin tulee esiin ne hymelökuvat, josta täppäämällä se haluttu
Ihan sama.En ole vielä kertaakaan nähnyt ite tuollaista "vahvista" näppäintä, noita tykkäys ym mielipuolia laittaessa ?
Juu, nythän minä muistinkin, että ghosteryn asensin ja mullinsilmä jää sinne, koodaillaan poikkeama toimintaanMinulla on toiminut tabletissa erinomaisesti. En enää muuta käytäkään.
Onko adblockeria? Oletko kokeillut säätää mullinsilmien sijaintia ja kokoa?
Näin ovat omassa käytössä:
Näytä liitetiedosto 149653

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.