Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Juu. Näin on.
Alusta alkaen, mulla on ollut kaikki mahdolliset sähköpostiilmot yms raksittu pois päältä.
??? Mikä se on ???
Lyhensin suomenkielisen kännykkä-mullinsilmänavigoinnin painikkeita. Sivun yläosassa niissä lukee nyt "Lukem." ja "Viime". Tämä ei varmaankaan nyt ole lopullinen toteutus, mutta auttanee päällekkäin pomppivien nappuloiden ongelmaan.Olikohan noissa mullinsilmä painikkeissa vielä jotain säätämistä kun minulla puhelimella (Android/chrome) kun tulee etusivulle on painikkeet sivun yläreunassa vierekkäin
Tuo on Androidin tapa reagoida kiinnostuksen kohteena olevaan (pitkään painettuun) kuvaan. Tutkin jossakin vaiheessa, voisiko tuota reaktiojutskaa muuttaa.Tää oli jo ennen päivitystä. Kun painaa pitkään tuota peukkua saadakseen eri reaktiovaihtoehdot näkyviin, tulee tuollainen. Onkohan vika omassa päässä?
Eri pää mutta samoin käy, kun hipaisee tuon näkymän ulkopuolelta niin häviää ja vaihtoehdot jää näkyviin.Tää oli jo ennen päivitystä. Kun painaa pitkään tuota peukkua saadakseen eri reaktiovaihtoehdot näkyviin, tulee tuollainen. Onkohan vika omassa päässä?
Sivun alareunan painikkeet mene myös päällekkäin, niitäkin vois lyhentää.Lyhensin suomenkielisen kännykkä-mullinsilmänavigoinnin painikkeita. Sivun yläosassa niissä lukee nyt "Lukem." ja "Viime". Tämä ei varmaankaan nyt ole lopullinen toteutus, mutta auttanee päällekkäin pomppivien nappuloiden ongelmaan.
Laitoin. Kuittaa, näkyykö. Alussa vasemmassa yläkulmassa. Lukitse minne haluat.Laita mulle kokeiluun.
Nopeaa toimintaa.Sivun alareunan painikkeet mene myös päällekkäin, niitäkin vois lyhentää.

Lyhensin tekstit.Sivun alareunan painikkeet mene myös päällekkäin, niitäkin vois lyhentää.
Noista valinnoista tulikin Mieleen että niissä pitäisi olla jonkinlainen tykkään, mutta en tykkää -samaa mieltä mutta en tykkää -eli selvempi vaihtoehto erottamaan kirjoittaja ja asiaEri pää mutta samoin käy, kun hipaisee tuon näkymän ulkopuolelta niin häviää ja vaihtoehdot jää näkyviin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.