Tiedote Konekansan päivitykset tammi- ja helmikuussa 2025

Puhelin nokia. Salaman kuva 7 päällä näyttää pystyasennossa lukemattomien määrään. Vaakassa poistuu
EDIT: katso alempi viesti, tämä epäily lienee väärä

Tämä pitää tutkia. Saattaa johtua lisäosasta, jolla on lisätty tumma/vaalea-asetus ylävalikkoon. Se voi taistella tilasta tuon salaman kanssa, (jonka pitäisi olla mullinsilmä, mutta ei ole vaihdettu vielä).

Oikealla on aina ollut tilaa sisällölle, jota ei haluttu löytyvän haulla. Koska väliaikaisesti botit ovat poissa päältä, oikealla palstalla on sisältöä vain, jos KansanTubessa on uusia videoita.
On ollut, mutta nyt listaamattomien alue oikealla on leveyssuunnassa tuplaantunut ja otsikot ovat siirtyneet vasenpaan äärireunaan.

Mulla on pysyny samanmoisena eli ihan OKna koko ajan sen jälkeen kun otin 25025 teeman käyttöön...

On ollut, mutta nyt listaamattomien alue oikealla on leveyssuunnassa tuplaantunut ja otsikot ovat siirtyneet vasenpaan äärireunaan.
Onko muilla esiintynyt vastaavaa? Jos teema on XenBase, kokeile vaihtaa leveyttä. Alhaalla vasemmalla.

Laiton tuon Xenin, eikä kovinkaan paljoa muuttunut. Oikea palkki on yksinkertaisesti otsikkosivulla entistä leveämpi.

Voisi kokeilla:
Näppäimistöltä [ctrl] ja 0 (palauttaa zoomauksen oletusarvon)
tai [ctrl] ja +
tai [ctrl] ja -

Nyt foorumin ilmoitukset saa halutessaan push-viesteinä:

push-ilmoitusilmoitus.webp

Tuollainen ilmoitus tulee näkyviin ja sen voi kulmarastista piilottaa. Push-asetus päälle/pois on käyttäjäprofiilissa, johon tuo linkki opastaa.

Push-viestit ovat aina laitekohtaisia. Toisin sanoen, jos vaikka tabletissa valitsee päälle push-viestit, niin ne tulevat vain kyseiseen tablettiin, eivät muihin laitteisiin.

Saattaa olla, että iPhonessa ja iPadissa on vielä jokin lisätemppu, joka pitää tehdä, jotta push-viestien vastaanottaminen toimii. Palaan tuohon asiaan myöhemmin. Olen saanut itse ne toimimaan, mutta en nyt osaa tarkasti neuvoa, miten.

Sain tuollaisen näkymän aikaiseksi Google Chromessa, kun selainikkuna oli kapeahko ja säädin selaimessa zoomausta suuremmaksi ([ctrl]+)
Jotain tämänkaltaista ajattelin. Toinen sekoo, kun toinen tuuppaa liian paksulla, tekstillä!
Oudoissa jutussa kannattaa kanssa tyhjentää välimuisti pois sekottamasta.

Mulla oikeassa reunassa noin yksi kuudesosa näytöstä. Tämä muutos ei oikeastaan muuttanut minulla forumin näkymää juurikaan. Käytössä viimeisin fersio päivityksistä. Järjestelmä valittuna.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin