Konekansalaisten lemmikit

Joo ja hanhet on maailman parhaita tontin vartijoita😅. Siinä pitää olla oudolla kulkijalla kanttia että uskaltaa tontille ku hanhi parvi tulee siivet ylhäällä vastaan🤣
Kerran metällä ollessa ammuin hanhen alas, sillä meni ainoastaan siipi poikki kun kävelin sen viereen ja otin sitä kurkusta kiinni niin se alkoi hakkaamaan minua siivellä. Siinä otettiin pysty painia vähän aikaan, mutta minä selvisin voittajana.

Jos pihapiiriin ottaa ankkoja, niin kaikki alhaalla olevat kiiltävät pinnat pitää maalata peittoon. Muuten ankat peilaavat itseään ja paskovat siihen peilailupaikalle.

Naapurin ukolla kotopuolessa oli uusi talo. Ankat alkoivat viihtyä paskomassa ovien edessä, peilailivat ovien potkupelleistä. Naapuri teippasi aaltopahvia potkupelteihin, mutta peli oli jo menetetty. Ankat repivät pahvit pois ja jatkoivat peilailupaskontaa.

Viimein naapuri maalasi pellit, että loppui ovien eteen paskominen.
Mitähän ne tekis jos ne sais jostain kaljaa jos selvinpäinkin on tollasta meininkiä

Meillä oli kotopaikalla aikoinaan Joskus hanhia ja joskus ankkoja kun asuttiin joen rannalla. Ankat oli rauhallisia ja pieniäänisiä sekä pääasiassa joella uiskentelemassa. Hanhet oli pahaäänisiä mutta loistavia talonvahteja. Jos lähti pakoon juoksemaan niin siivet levällään tulivat perässä. Mutta jos pysähtyi niin juoksivat ohi jotenkin hölmistyneen oloisina että mitä nyt. Nuo eivät kimppuun käyneet mutta vieraita pelotti se paha ääni ja siivet levällään kohti juokseminen.

Nuhvi kun kertoili tuosta Kissan ja Koiran mittelöstä niin tuli mieleen.
Meillä tenavat toivat joltain naapurilta saamansa pitovaikeus Kissan kotiin. Ennestään oli paikkansa laumaan vahavasti lunastanut vanha Newfounlandi narttu.
Vaikka oli hitaan ja kömpelön oloinen niin otti se Mirriltä nirrin vaikka suojella koitettiin.

Jos pihapiiriin ottaa ankkoja, niin kaikki alhaalla olevat kiiltävät pinnat pitää maalata peittoon. Muuten ankat peilaavat itseään ja paskovat siihen peilailupaikalle.

Naapurin ukolla kotopuolessa oli uusi talo. Ankat alkoivat viihtyä paskomassa ovien edessä, peilailivat ovien potkupelleistä. Naapuri teippasi aaltopahvia potkupelteihin, mutta peli oli jo menetetty. Ankat repivät pahvit pois ja jatkoivat peilailupaskontaa.

Viimein naapuri maalasi pellit, että loppui ovien eteen paskominen.
Aika usein vessassa on peili ;) .

Toimisko myös käänteisesti, että jos haluaa niiden ankkojen paskovan jonnekin tiettyyn tontin kulmaan, ni laittaa sinne se peilaava pinta?

Sehän se lintujen kaa on että se paska putoaa siihen mihin sattuu turahtaan aivan sama missä ollaan,🤦. Joskus jotain videon pätkiä kattonu missä ihmiset päästää kanat sisälle asuntoon🫣

Omat koirat oon ite lopettanu ja yhden metsiintyneen häiriö kissan pyynnöstä mutta muutoin en rupea eläimiä ottamaan jotka kasvatuksen jälkeen pitäis lopettaa ruuaksi. Ei vaan ole mun juttu.
Jos en lihaa saa pöytään muuten ni on nuita hirviä tuolla metässä.

Omat koirat oon ite lopettanu ja yhden metsiintyneen häiriö kissan pyynnöstä mutta muutoin en rupea eläimiä ottamaan jotka kasvatuksen jälkeen pitäis lopettaa ruuaksi. Ei vaan ole mun juttu.
Jos en lihaa saa pöytään muuten ni on nuita hirviä tuolla metässä.
Mulla taas se koira on semmonen että jää lopettamatta paitsi jos on joku mallia pahasti auton alle jäänyt sitte se on pakko. Ei se mukavaa hommaa oo mutta kyllä minä oon saanu tarvittaessa muilta ötököitä hengen. Nytkin olis yks kalkkuna ukko miiltä pitäs pää poistaa ja laittaa pakkaseen muttaku se on kahden akan ja poikasen kaa ahtaassa tilassa sisällä ( pääsis ulos avaraan tarhaan jos älyäis mennä🤷) niin en tohi sitä alakaa sieltä pyytään kiinni ettei ne tiput tallaudu siellä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Samankaltaisia viestiketjuja

Takaisin