Konekansa Plus pack-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen seurannut vähän huolestuneena maailman menoa tekoälyjuttujen suhteen. Jo nyt voi luoda ”autonomisia agentteja”, jotka pystyvät tekemään netissä vähän vaikka mitä. Jossakin vaiheessa varmaan alkaa bottien määrä vähän siellä sun täällä kasvamaan vauhdilla.

Yksi boteilta kuitenkin puuttuu ja se on raha. Jos alkaa mennä heihulinaahommiksi niiden kanssa jossakin vaiheessa, niin laitan uudet rekisteröitymiset maksullisiksi. Summanhan ei tarvitse olla iso, kunhan kattaa kirjanpitokulut.

Netissä kerätään ihmisistä kaikenlaista tietoa. Jos se vielä menee venäläjään, niin entistä paskempi juttu.

Perkuta, kun netin välityksellä ei sinne silkkaa kusta ja paskaa voi toimittaa, niiden tietojen sijasta......

Kyllähän tämä tekoälyt sotii jo keskenään ja syöttävät skeidaa toisilleen totena. Uskoisin ainakin näi olevan.

Nuo tietokonenörtit ei tunnu kunnioittavan mitään yhteiskunnan sääntöjä ja myyvät rahasta vaikka oman äitinsä, niin eiköhän jokaisen maan tiedustelu saa juuri ne tiedot jokaisesta mitkä haluaa.

Viimeksi muokattu:
@borg millon kansasta tulee android äpplicaatio, että ois luurissa kätsympi?
Aikoinaan osallistuin yhden XenForo äpin kehitykseen maksamalla kk-maksua koodaajalle, mutta se kehitys lässähti vähitellen. En ole sitten tutkinut, missä tuo äppipuoli menee tällä hetkellä. Minusta selaimessa käyttö toimii aika hyvin, en ole itse kaipaillut äppiä. Niissä saattaa olla ihan erilainen toimintalogiikka kuin selainversiossa ja se voi olla turhauttavaa.

Pitääkin paneutua, sillä XenForossa itsessään saattaa olla mobiiliäppiominaisuuksia (progressive web app). Kiitos vihjeestä, @TommiK !

Aikoinaan osallistuin yhden XenForo äpin kehitykseen maksamalla kk-maksua koodaajalle, mutta se kehitys lässähti vähitellen. En ole sitten tutkinut, missä tuo äppipuoli menee tällä hetkellä. Minusta selaimessa käyttö toimii aika hyvin, en ole itse kaipaillut äppiä. Niissä saattaa olla ihan erilainen toimintalogiikka kuin selainversiossa ja se voi olla turhauttavaa.
Tämä on harvinaisen hyvin mobiilina toimiva foorumi.

Mun mielestä kaikki äpit ovat laastareita. Niillä yritetään korjata selainversion vikoja. Konekansan selainversio toimii hyvin anterossa

Itse en näe tarvetta äpille. Hyvin toimii näin. Yleensä äpit on tosi kökköjä, kun oleellisia toimintoja puuttuu helppokäyttöisyyden nimissä.

Tämä on se, joka ainakin itseäni rassaa. Pahimmassa tapauksessa opitaan sitten käyttämään vain sitä rampautettua toiminnallisuutta.
Esim. Ilmatieteenlaitoksen äpistä puuttuu oikeastaan kaikki muu kuin muutaman seuraavan päivän sääennuste.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin