Tiedote Pukki toi pluspakkeja

Viestiketju:
Tiedote Pukki toi pluspakkeja

miinuspakeista
Miinuspakit ovat lähinnä kuvitteellisia entiteettejä. Niitä ei ainakaan ole mahdollista ostaa vuosimaksulla.

Tosin sellaisen saattaa saada käyttäytymällä epäsosiaalisesti. Ylläpitäjä myöntää negatiivisia lisäominaisuuksia tarvittaessa harkinnanvaraisesti ja aivan ilmaiseksi.

"Miinuspakin" päälläolon huomaa siitä, ettei voikaan jatkaa känäämistä jossakin tietyssä keskustelussa tai jos aivan erityinen munkki on osunut kohdalle, niin vaikutus on koko foorumin kattava. Voimassaolo kestää päiviä, viikkoja tai joskus jopa ikuisesti.

Eräs soihdutti beettasoihtuaan ihan omasssa kategoriassa. :atom:

Apropoo, onkohan ne vielä tallessa.

Hei
Asia selveni saamani kolmen viime vastauksen ansiosta ja etenkin tuosta lähettämästäsi linkistä.

Vaikka en ole koneihminen, olen kovin mielelläni seurannut täällä käytyä viestittelyä, kirjoitellut itsekin vapaamuotoista tekstiä ja koen vevollisuudekseni ottaa osaa ainakin vuoden "jäsenmaksulla" ylläpitoon.
Varsinkin, mikäli täällä säilyy toisten kunnioittaminen ja siisti kieliasu.

Hei
Asia selveni saamani kolmen viime vastauksen ansiosta ja etenkin tuosta lähettämästäsi linkistä.

Vaikka en ole koneihminen, olen kovin mielelläni seurannut täällä käytyä viestittelyä, kirjoitellut itsekin vapaamuotoista tekstiä ja koen vevollisuudekseni ottaa osaa ainakin vuoden "jäsenmaksulla" ylläpitoon.
Varsinkin, mikäli täällä säilyy toisten kunnioittaminen ja siisti kieliasu.

Suunnilleen... Täällä esiintyvä solvaaminen tapahtuu yleensä hyvässä hengessä, ja kohdistuu esim. Toyotan, Vaggineen, Zetorin, Porschen, Nuhvin, Valumöntin etc. Omistajiin tai puolestapuhujiin...

Suunnilleen... Täällä esiintyvä solvaaminen tapahtuu yleensä hyvässä hengessä, ja kohdistuu esim. Toyotan, Vaggineen, Zetorin, Porschen, Nuhvin, Valumöntin etc. Omistajiin tai puolestapuhujiin...

Huh
Olen Tojolootan omistaja.
Siis Ducato ei onneksi ole solvauslistalla

Tai oikeammin , se on rekisteröity armaan vaimoni nimiin, joten eihän täällä naisiin kohdistu edes huumorimielessä solvauksia

Englantilaisille EU-opportunisteille ja muillekin laiva on feministisesti she.
Mikähän mahtaa olla auton identiteetti.

OH1HIH QTC

Oletko osallistunut 160:n perjantai-iltojen aktiviteetteihin?
Minä jouduin lopettamaan, kun antenni meni rakennustöiden alta pois.
Autonosturit eivät olisi mahtuneet huitomaan puomejaan.

OH1HIH QTC

Oletko osallistunut 160:n perjantai-iltojen aktiviteetteihin?
Minä jouduin lopettamaan, kun antenni meni rakennustöiden alta pois.
Autonosturit eivät olisi mahtuneet huitomaan puomejaan.
En, olen näes näennäisradioamatööri.

En, olen näes näennäisradioamatööri.

Sitten sinun täytyy muuttaa status reaaliradioamatööriksi.
Amatööri kuin amatööri.

On sitä muuten keittiölääketiedettäkin, mutta sieltä ei saa reseptejä apteekkiin.
Paitsi vanhasta mummon Kotiruoka- kirjasta saa hyviä ruokareseptejä

Nyt kaikki loputkin jouluna lahjoitetut pluspakit on jaettu ja ovat aktivoituina käyttäjätileillä.

Kriteerinä oli :
- ettei ole entuudestaan kumpaakaan pluspakkia,
- ei ole ylläpitäjä
- on kirjoittanut 48 viestiä tai enemmän
- on ollut foorumilla aktiivisena neljän viimeisen kuukauden aikana.

Näillä hakuehdoilla löytyi yhteensä 88 foorumilaista aiemmin aktivoitujen lahjapakkien lisäksi.

Tällä hetkellä pluspakkeja on voimassa 190 kpl.

Aktivoin nuo pakit hieman oikotietä käyttäen, joten näistä ei nyt tässä vaiheessa tullut kenellekään yksityisviestiä, joka minulla on tapana laittaa kaikille pakin verkkokaupasta ostaneille. Tuo viesti tulee kuitenkin myöhemmin, kun ehdin käymään kaikki läpi tavanomaisella tavalla.

Kiitokset vielä kaikille pluspakkeja ostaneille ja erityisesti nämä lahjoitukset mahdollistaneille: @klappi , @kymi , @jusape , @AJS , @Mikael !

:eyepop: Ja homma jatkuu kuin ostoskanavalla.

...eikä siinä kaikki, vaan...

Ilmoittelen tarkemmin sitten kun saan taas ajettua tietokannasta kymmenen seuraavaa.

@klappi :lle taas nöyrimmät kiitokset!

Takaisin