Kiitokset, palaan asiaan yyveellä kun päivitän uuden voimassaoloajan.Laitoin päkkiä vanhan päälle varmuuden ehkäisemiksi![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kiitokset, palaan asiaan yyveellä kun päivitän uuden voimassaoloajan.Laitoin päkkiä vanhan päälle varmuuden ehkäisemiksi![]()
Laitoin yyveetäMikäs mun päkki tilanne on? Mua on lahjottu niin pitkään että en ees tiedä voimassaoloaikaa (tai siis en löytänyt sitä omista tiedoista..)
jos epäilyttää niin hyvä käytäntö on ostaa pari lisääMikäs mun päkki tilanne on? Mua on lahjottu niin pitkään että en ees tiedä voimassaoloaikaa (tai siis en löytänyt sitä omista tiedoista..)
Mikäs mun päkki tilanne on? Mua on lahjottu niin pitkään että en ees tiedä voimassaoloaikaa (tai siis en löytänyt sitä omista tiedoista..)
@klappi taitaa kans olla aika hintsusti päkkien reunassa kiinni.

Joo, mulla on synttärit ens kuussa. Saa laittaa tuleen…jos epäilyttää niin hyvä käytäntö on ostaa pari lisää![]()

Kyllä tuo lie tupla tai triplarangaistuksen paikka....Hups oho
Kovennettuna sitte![]()
Varmuuten varalta nelinkertasen otinKyllä tuo lie tupla tai triplarangaistuksen paikka....
Varmuuten varalta nelinkertasen otin Näytä liitetiedosto 127264
Näinhän se meneeHyvään pluspäkkiosteluetikettiin kuuluu a) ostaa niitä borgille (kun sillä ei oo), b) muille, c) jos joku ostaa sulle päkin, niin vastaiskuna kohdat a+b vähän lisättynä.
Tarkkana vaan että itelle tulee edes yksi Ei sitä aina muistaNäinhän se meneeTarkkana vaan että itelle tulee edes yksi
![]()
Joo..o en tiiä onko internjettiä enää olemassa sillon kun mun lussabäkki päättyy....oli taas joku laittanu lisääTäytyy varmaan ostaa lisää... @klappi taitaa kans olla aika hintsusti päkkien reunassa kiinni.

Mä olin kanssa saanut lahjoituksen. On se hienoa, että tässä konekansa- yhteisössä huolehditaan myös meistä vähempiarvoisista kansalaisista.Joo..o en tiiä onko internjettiä enää olemassa sillon kun mun lussabäkki päättyy....oli taas joku laittanu lisää![]()
d) ja yksinhuoltajia pitää aina tukea. Korotettuna ostaa sellaisille henkilöille, jotka ovat monen härvelin yksinhuoltajia.Hyvään pluspäkkiosteluetikettiin kuuluu a) ostaa niitä borgille (kun sillä ei oo), b) muille, c) jos joku ostaa sulle päkin, niin vastaiskuna kohdat a+b vähän lisättynä.
... ja kettujenKorotettuna ostaa sellaisille henkilöille, jotka ovat monen härvelin yksinhuoltajia.
Sinulla on voimassa ensi kesään, mutta näköjään nyt 7-19.2. loppuu tilaus 20 pakista.Joskus tällee alkuvuodesta se taitaa packi vanhetttua?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.