Konekansa Plus pack-keskustelu

Viestiketju:
Konekansa Plus pack-keskustelu

Kovasti yritin, kolmeen kertaan. Osuuspankin palvelun kautta koitin maksaa:


Toiminto ei onnistunut
Pyydetty toiminto ei juuri nyt onnistu.
Uudelleenyritys voi auttaa.
Heh täällä sama homma, pakki ummessa ...varmaan liikaa nakkeja:mphh:syöty

Veikkaan että syynä on op: n (ja muidenkin) syöttämä kaksivaiheinen tunnistus jota en oo ottanut käyttöön. Kai se on otettava ku sit se kiusaa muuallakin...
 
@kymi heitti lunta niskaan, niin yritin kanssa maksaa, ei onnistunut. Kirstu on ilmeisesti täynnä rahaa!
OP ja mobiilitunnistautuminen.
 
Veikkauksen sivuilla oli ainakin aamupäivällä ilmotus että Op:n maksut ei toimi, asiaa selvitetään.
 
Nyt testasin. OP:n maksu antaa virheilmoituksen > palaa takaisin verkkokauppaan ilman veloitusta.

Vika lienee Osuuspankin päässä, koska Nordean maksut näyttävät onnistuvan. 10 min vanha tieto.
 
Veikkauksen sivuilla oli ainakin aamupäivällä ilmotus että Op:n maksut ei toimi, asiaa selvitetään.
No pärkele. Just kokeilin ja mulla on nyt 20€ enemmän rahulia pelitilillä... :facepalm: Joutuu varmaan hävittämään ne pois :outs:


Tietokoneella ja avainlukulistalla meni.
 
Pluspackin ostaminenkin onnistui.

Kyseessä oli OP.


Poijaat, teillä ei vaan oo katetta... :D
 
Joku hässäkkä sielä joo on, ei tuo mobiilitunnuksilla kirjautuminen toimi vaan antaa tuon virheen.

No, OPn kortilla maksaminen onnistui.
 
Pitääpä testailla uudelleen, kiitos vinkeistä.
 
Kokeiltu maksua OP:sta.

Maksaminen ei onnistu, jos valitsee Mobiiliavaimen, mutta toimii, jos käyttää avainlukulistaa.

Tämä liittynee nyt tuohon vuoden vaihteessa muuttuneeseen toimintatapaan ja korjautunee lähiaikoina.
 
No pärkele. Just kokeilin ja mulla on nyt 20€ enemmän rahulia pelitilillä... :facepalm: Joutuu varmaan hävittämään ne pois :outs:


Tietokoneella ja avainlukulistalla meni.

Piti sitte mennä ja tehdä peli tilillä anomus josko olisi erääntyneitä saatavia, ehtoolla selvii :hermot: Jotakin piilotettua mainontaa tässä nytten oli.
 
Laitoin kans pari ädPäkkiä ostaen, OP:lla, ei tarjonnut koko mobbiiliavainta, ihan suoraan vaan ainoana mahdollisuutena avainluku. ..ja se toimi.
 
Ylläpito kiittää useita eri jäseniä aika huikeista pakkikaupoista, joita tänään on tapahtunut. :shokki:

Kiitokset myös @kymi :lle sekä osasta näitä kauppoja, että myös puheenvuorosta tuolla hieman aiemmin.

Tosiaan, viimein nyt tammikuussa pitäisi toteuttaa foorumisoftan uudistaminen, jota olen lykännyt aika pitkään. Se on ollut kyllä ihan järkevää sikäli, että esim. Suomen kielitiedosto on huomattavasti kypsynyt ajan mittaan, eikä tarvitse itse urakoida niin paljon kääntämisen suhteen. Sitä joutuu kuitenkin tekemään, koska useimpiin lisäosiin ei käännöstä ole saatavissa.

Olen myös siirtänyt asiaa ajalle, jossa toivon mukaan ehdin paremmin paneutua kaikkiin isompiin ja pienempiin kysymyksiin, joita tällainen operaatio väistämättä tuo tullessaan. Viime keväänä tehty foorumin siirtäminen Frankfurtista Suomeen on osoittautunut hyväksi liikkeeksi, sillä Hetzner on ollut luotettava ja nopea alusta ja hyvin kohtuuhintainen foorumin kasvusta huolimatta.

Kuten olen aiemmin varoitellut, niin päivityksestä seuraa hetkellisesti se, että moni pluspakkien ominaisuus lakkaa toimimasta. Vanhat lisäosat jäävät pois ja tilalle pitää asentaa vastaava sortimentti XenForo 2:een käypäisiä lisäosia. Niidenkin suhteen odottelu on kannattanut, koska valikoima alkaa olla jo aika hyvä.

Pakkirahat paukahtavat tosiaan nyt varsin hyvään saumaan, koska kuluja on odotettavissa ja niiden varalle olen pitkin syksyä säästänytkin. Rahaa palaa ohjelmistolisenssien uusintaan ja kaikkiin hankittaviin lisäosiin, sekä työhön. Matthew on nyt tehnyt (lukuisien muiden muualle tehtyjen lisäksi) kaksi XenForo-päivitystä minun ylläpitämiini foorumeihin ja ne ovat onnistuneet oikein hyvin.

Tavoitteena olisi rakentaa entistäkin nykyaikaisempi ja parempi foorumi, johon edelleenkin voi lähettää suoraan kuvia, yms. Parannettavaa on mm. foorumin lähettävien sähköposti-ilmoitusten läpimenossa Microsoftin posteihin. Siihen on nyt lääkkeet olemassa ja ne otetaan käyttöön päivityksen jälkeen.

Olen myös funtsaillut foorumin hakutoiminnon parantamista. Tällä hetkellä foorumin oman hakutoiminnon lisäksi on käytössä Threadloom Search, joka on osoittautunut jonkinasteiseksi pettymykseksi siinä mielessä, että se tuntuu keskittyneen pelkästään englanninkielisiin foorumeihin. Suomi kaikkine taivutuksineen on aika hankala hakukieli, eikä Threadloomista ole siihen juurikaan apua.

XenForoon on kuitenkin mahdollista saada Elasticsearch, jonka oikein varustettuna pitäisi parantaa suomenkielisiä hakutuloksia merkittävästi. Tarkoituksena olisikin seuraavaksi, jonkin aikaa päivityksen jälkeen, asentaa tämä haku ja pyrkiä sitä kautta helpottamaan kertyneiden viestien ja viestiketjujen löytämistä.

Notta tällaista tällä kertaa. Eteenpäin mennään kuin mummo lumessa, hitaasti mutta perusteellisesti. :D
 
OP ja availukulista toimi, muuta ei etes kysellyt..
Uutta versiota odotellessa :) (meinasin laittaa kakkosta odotellessa, mutta joku olisi siitä vääntänyt kuiteskin)
 
Takaisin
Ylös