Silmävamma -92 jonka myötä sit -09 ? leikattiin kaihi, keinomykiö, sitten 2v myöhemmin jälkikaihi samaan simmuun, ja myös "terveessä silmässä" näön heikkenemistä, tai siis tuota iän tuomaa lähinäön heikkenemää......Se on se ikänäkö...![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Silmävamma -92 jonka myötä sit -09 ? leikattiin kaihi, keinomykiö, sitten 2v myöhemmin jälkikaihi samaan simmuun, ja myös "terveessä silmässä" näön heikkenemistä, tai siis tuota iän tuomaa lähinäön heikkenemää......Se on se ikänäkö...![]()
Kun työkseen tuijottaa ruutua, niin se valkoinen alkaa ainakin minulla rasittamaan silmiä.

Tämän vuoden aikana. Pitää koettaa valmistautua mahdollisimman hyvin etukäteen. Kokeilufoorumi tulee jossakin vaiheessa. Sen avulla koetetaan saada käännökset kohdalleen ja muutenkin päästä perille kaikista uusista jutuista.Milloin @borg meinaa 2.1 version ottaa käyttöön?
Tekstiteeveelläkö sinä surffaat?
Thanks! Päivitän, kun pääsen kotio ja koneelle.Tuli muistaessa maksettua Plus Pack.![]()
Tuote toimitettu.Kaupas käyty.![]()

Kalenterimuistutus herätti. Plussapäkkiä pitäisi uudistaa.
Foorumilla on tulossa keväällä isoja päivityksiä, ja kuten ATK-hommat aina, niin päivityksissä tulee odottamattomia yllättäviä sivukuluja. Jotta homma pysyy balanssissa, eikä pelkän Borgholm Banken Oy Ab:n varassa, niin pieni tuki lienee paikallaan! Pidetään plussapäkit ajantasalla myös tulevaisuutta varten.
Muistuttelisin siis muutakin porukkaa. Mielestäni aika vahvasti tässä joulukuun lopun ja helmikuun välillä nuo plussapäkit normaalisti erääntyy. Olen myös huomannut, että foorumilta löytyy aktiivisia nimimerkkejä, joilta puuttuu plussa-tägi vaikka on käytössä plus ominaisuuksia, HYIHYI!
Lisäksi muistutan, että plus tai adplus paketin ostaminen ei sido ostamaan pakettia (pelkästään) itselle. Se naapurin jäärä voi innostua osallistumaan kun laittaa sopivat terveiset. Sopii myös vähän myöhäiseksi joululahjaksi foorumilla heiluvalle konesankarille. Lahjapaketin voi ostaa myös nimimerkki borg:lle, jolla ei yrityksistä huolimatta vieläkään ole pluspakettia.
Piljettikauppa löytyy täältä:
https://holvi.com/shop/lamron/
Ja selvennyksen nimissä. Vaikka olen ehkä jollakin tasolla foorumiaktiiviksi kategorisoitavissa, mulla ei ole mitään kaupallista intressiä tähän viestiin. Maksan kuten muut, ja yleensä sivuosumien kera.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.