Konekansa Plus pack-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on se ikänäkö... :rolleyes:
Silmävamma -92 jonka myötä sit -09 ? leikattiin kaihi, keinomykiö, sitten 2v myöhemmin jälkikaihi samaan simmuun, ja myös "terveessä silmässä" näön heikkenemistä, tai siis tuota iän tuomaa lähinäön heikkenemää......

Työssä vaaleat ruudut, mutta ei liian kirkkaalla ja eikä valkoiset. No onhan niissä prosessi kaaviota ja sitä kautta väriä aikas paljon. Vaaleat pohjat tuo valvomo tilaan valoisuutta mielestäni pitävät virkeämpänä ilta ja yö aikaan. Yli 20 vuottahan noita mustalle ja siniselle pohjalle tehtyjä näyttöjä tuli seurattua. Mutta onneksi on mahdollista valita täälläkin meille jokaiselle mieleinen.

Käyttöliittymä on ergonomiamielessä aika tärkeä juttu. Itse veivaan SolidWorksilla jokseenkin paljon. Täysin valkoista ympäristöä ei oikein kestä katsella. Omaksi suosikiksi on noussut tausta nimeltä soft tent, joka on eräänlainen valoa hajottava kuvausteltta. Se ei ärsytä silmiä samoin kuin ihan yksivärinen tausta.

soft tent.webp

Hyvin ymmärrän päivitysten tarpeen mutta silti on jännä juttu, että miten paljon se saattaa ottaa pattiin kun joku tuttu ja turvallinen sivusto muuttaa ulkonäköään. On monta kertaa tullut todettua. Esimerkkinä vaikkapa tuo imdb.com jossa sivuston päivitys aiheutti niin paljon vastarintaa että joutuivat tekemään vaihtoehdon jolla vanhan sivustotyylin sai valittua edelleen. Nyt tosin ei enää saa ja kaikkien on ollut pakko tottua tuohon uuteen sekavampaan ja huonompaan versioon.

Milloin @borg meinaa 2.1 version ottaa käyttöön?

Siemensin vispilä ei anna muuttaa taustan väriä - ainakaan en ole vielä löytänyt, joten relekaaviot pitää sietää valkoisella pohjalla. SCL-koodin voi muokata vaikka Sublimen editorilla, niin säästyy silmät.

TIA.webp
SCL.webp

Itsellä ei ole kovin voimakkaita tuntemuksia vaalean ja tumman taustan välillä, foorumia ajan vaaleana, irkkiä mustalla. Näytön kirkkautta haetaan usein kohdalleen.. ja kuten tunnettua ni mullon ainakin silmät paskana.

Hmms, pitäiskö sitä kohta taas lussapäkkiä?

Milloin @borg meinaa 2.1 version ottaa käyttöön?
Tämän vuoden aikana. Pitää koettaa valmistautua mahdollisimman hyvin etukäteen. Kokeilufoorumi tulee jossakin vaiheessa. Sen avulla koetetaan saada käännökset kohdalleen ja muutenkin päästä perille kaikista uusista jutuista.

Testasin jotta VPN yhteydellä ei toimi maksu osuuspankkiin, normisti yhdistellen toimi ok. Jos joku härö juttu jäi kummittelemaan, niin saatoin olla minä :oops:

Kalenterimuistutus herätti. Plussapäkkiä pitäisi uudistaa.

Foorumilla on tulossa keväällä isoja päivityksiä, ja kuten ATK-hommat aina, niin päivityksissä tulee odottamattomia yllättäviä sivukuluja. Jotta homma pysyy balanssissa, eikä pelkän Borgholm Banken Oy Ab:n varassa, niin pieni tuki lienee paikallaan! Pidetään plussapäkit ajantasalla myös tulevaisuutta varten.

Muistuttelisin siis muutakin porukkaa. Mielestäni aika vahvasti tässä joulukuun lopun ja helmikuun välillä nuo plussapäkit normaalisti erääntyy. Olen myös huomannut, että foorumilta löytyy aktiivisia nimimerkkejä, joilta puuttuu plussa-tägi vaikka on käytössä plus ominaisuuksia, HYIHYI!

Lisäksi muistutan, että plus tai adplus paketin ostaminen ei sido ostamaan pakettia (pelkästään) itselle. Se naapurin jäärä voi innostua osallistumaan kun laittaa sopivat terveiset. Sopii myös vähän myöhäiseksi joululahjaksi foorumilla heiluvalle konesankarille. Lahjapaketin voi ostaa myös nimimerkki borg:lle, jolla ei yrityksistä huolimatta vieläkään ole pluspakettia.

Piljettikauppa löytyy täältä:
https://holvi.com/shop/lamron/

Ja selvennyksen nimissä. Vaikka olen ehkä jollakin tasolla foorumiaktiiviksi kategorisoitavissa, mulla ei ole mitään kaupallista intressiä tähän viestiin. Maksan kuten muut, ja yleensä sivuosumien kera.

Kalenterimuistutus herätti. Plussapäkkiä pitäisi uudistaa.

Foorumilla on tulossa keväällä isoja päivityksiä, ja kuten ATK-hommat aina, niin päivityksissä tulee odottamattomia yllättäviä sivukuluja. Jotta homma pysyy balanssissa, eikä pelkän Borgholm Banken Oy Ab:n varassa, niin pieni tuki lienee paikallaan! Pidetään plussapäkit ajantasalla myös tulevaisuutta varten.

Muistuttelisin siis muutakin porukkaa. Mielestäni aika vahvasti tässä joulukuun lopun ja helmikuun välillä nuo plussapäkit normaalisti erääntyy. Olen myös huomannut, että foorumilta löytyy aktiivisia nimimerkkejä, joilta puuttuu plussa-tägi vaikka on käytössä plus ominaisuuksia, HYIHYI!

Lisäksi muistutan, että plus tai adplus paketin ostaminen ei sido ostamaan pakettia (pelkästään) itselle. Se naapurin jäärä voi innostua osallistumaan kun laittaa sopivat terveiset. Sopii myös vähän myöhäiseksi joululahjaksi foorumilla heiluvalle konesankarille. Lahjapaketin voi ostaa myös nimimerkki borg:lle, jolla ei yrityksistä huolimatta vieläkään ole pluspakettia.

Piljettikauppa löytyy täältä:
https://holvi.com/shop/lamron/

Ja selvennyksen nimissä. Vaikka olen ehkä jollakin tasolla foorumiaktiiviksi kategorisoitavissa, mulla ei ole mitään kaupallista intressiä tähän viestiin. Maksan kuten muut, ja yleensä sivuosumien kera.

Kovasti yritin, kolmeen kertaan. Osuuspankin palvelun kautta koitin maksaa:

Toiminto ei onnistunut
Pyydetty toiminto ei juuri nyt onnistu.
Uudelleenyritys voi auttaa.

Nyt vuodenvaihteessa on tullut euroopassa pakolliseksi tämä kaksivaiheinen tunnistautuminen verkkokauppamaksuissa. Tuo Holvin systeemi on pelannut sen kummemmin tarkistamatta siitä lähtien kun sen pystytin.

Ei olisi mikään ihme, että jossakin vaiheessa pitäisi hieman tarkistella ja varmistella, että kaikki toimii niin kuin on tarkoitettu. Ehkäpä se aika olisi nyt.

Pitää tutkia toimintaa kokeilemalla maksaa itse myöhemmin tänään.

Jos teillä on pakki voimassa, niin ei kannata vielä kiirehtiä uuden ostamista. Tutkitaan, ettei ole mitään vikaa systeemissä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin