Konekansa Plus pack-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No totta tuokin, mut on tuosta googlen mainoksesta tullu silloin tällöin klikkailtua, jotain kiinnostavaa, kun on osunut silmään...
Joten eri tilanne mulla.
Enpä ole minäkään niitä estänyt, koska aina välillä niistä bongaa jotain kiinnostavaa. On hyvin yksilöllinen asia, kokeeko mainokset häiritseviksi vai ei. Riippuu myös koneen nopeudesta. Hidas kone + paljon mainoksia sivuilla saattaa viedä hermot.

Itse en muista että toistaiseksi yhdenkään mainoksen perusteella mä olisin mitään alkanut ostelemaan ......
Tarpeeseen haetaan tarpeen perusteella, eikä jonninjoutavia mainoksia haluu kattella ( kuten en myöskään edes radiosta halua kuunnella .... )

Itse en muista että toistaiseksi yhdenkään mainoksen perusteella mä olisin mitään alkanut ostelemaan ......
Tarpeeseen haetaan tarpeen perusteella, eikä jonninjoutavia mainoksia haluu kattella ( kuten en myöskään edes radiosta halua kuunnella .... )

No siinäpä lienee koko jutun suola, että saa itse valita...
Kukin tyylillään.

Olen muutaman kerran ihan uteliaisuudestani jopa klikannut jotain mainosta, viikonloppuna viimeksi vilkaisin jotain ledimajakoita.

Pitäisikö sitten vielä olla myynnissä rahasta-eroon-pääsemis-tuote, eli mahdollisuus lahjoittaa ilman mitään vastinetta?

Henkilökohtaisesti koen, että lahja ilman vastalahjaa johtaa jonkinlaiseen kasvojen menetykseen. Minun on jonkinasteinen pakko keksiä, mistä löytyy pari tonnia vuodessa ja koska näin on näreet, niin mielelläni myyn jotakin vastineeksi. Ei tunnu kohtuulliselta, että joku lahjoittaa ja joku toinen ei. Mutta jos samalla saa jotain vastinetta, niin se tasaa puntteja.

Yleensä xenforon hyvät lisäosat ovat maksullisia ja sikäli maksu menee usein tuohon kehittämiseen. Maksullisilla lisäosilla lisätään ominaisuuksia niille maksaneille. Lisäksi on hyvä olla taalereita, joilla tarvittaessa voi maksaa jollekin asiantuntijalle ongelman ratkaisusta jos ei itse osaa tai ehdi.

Saatoin ymmärtään ton osittain vaikken varma olekkaan. Borgi haluaa tasottaa tilit hyvällä ja se on sallittava vaikken mittee ymmärräkkee:). Meit on kumminkii niitäkii, jotka vaan sattuu tykkäämään tän sivuston lähes inhimillisestä yksilöön suhtautumisesta joten kehottaisin jatkamaan sekoilua ihan kuten tähänkin asti

Näppärästi kävi ostaminen, tuoltako voisi siis samointein ostaa paketin vaikka 10 vuodeksi? Äkkiseltään vaikuttaa ettei verkkokauppa sitä estäkkään..
..ja borg ei nyt sitten lisää päiviä mun plussapakettiini tahi alan muriseen!

Tiedä vaikka saisi tennispallosta tai perunasta takamuksilleen vielä muuten......
Eijei! Einyt sellaisia, potulla ampuisi borggia, olisi kiittämätöntä ja seuraukset aika nihkeet, mahdollisesti seuraavat:
- borg hengettä
- tykki valtiolle
- Antti linnassa
- foorumi tuuliajolla

..olisko se sitten kivaa nii? Ei?

Vasen käsi on nyt asettunut rajoittamaan hiirikäden liikerataa niin, etten saa klikattua sitä nappulaa, josta Antille tulisi toinen vuosi pluspakkia.

Näppärästi kävi ostaminen, tuoltako voisi siis samointein ostaa paketin vaikka 10 vuodeksi? Äkkiseltään vaikuttaa ettei verkkokauppa sitä estäkkään..
..ja borg ei nyt sitten lisää päiviä mun plussapakettiini tahi alan muriseen!

Uskottava tuo on. Asiakkaan oikeassa olemista on syytä kunnioittaa. :peukku: Kiitokset tuesta.

Käsitelty muitakin pluspakkitilauksia, joista kiitokset! Tuliko kaupasta asianmukainen kuitti? Olen testannut viimeksi aikaa sitten ja silloin kaikki toimi ok.

Katohhan vietävää, olipa sujuvata toimintaa tuo.

Ja kuitti .PDF:nä oikeen päteväs.

ber42Ol.png

Eijei! Einyt sellaisia, potulla ampuisi borggia, olisi kiittämätöntä ja seuraukset aika nihkeet, mahdollisesti seuraavat:

Eiku meinasin vaan, jollei muuten usko rivistön jäsenien kertomaa sanaa, niin "potkua persauksille" , että alkaa uskomaan ......

Notta eivät tuota pääse vallan sanomaan että pääset Borg rikastumaan niin joku vuosimaksu tuotot vs. menot tyyppinen kuvake joka kertoisi että paljonko näiden vuosimaksujen avulla saadaan katettua kuluista. Ei tietenkään euromääräisenä vaan suhdetta toisiinsa. Kulut ovat kuitenkin aika kohtuuttomat yhdelle henkilölle kannettavaksi jo yksistään foorumisoftan käyttömaksujen vuoksi. Aina niitä kateellisia riittää mutta samalla voisi myös heräättää ajatusta osallistua kustannuksiin pienellä panostuksella.

Käsitykseni mukaan vaikkapa 30-40 jäsenen osallistumisella ei likikään kateta kuluja kuin jokunen kuukausi ?? .....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin