Pienimmän riesan tie kun kattelet kierrostilavuudeltaan pienemmän moottorin sinne pyörittäjään.Eli syöttöpumpusta ei teoriassa tartte vääntää mitään säätöruuvia tai syötön lisäystä? Tosin en osaa edes syöttöä lisätä
Tuli ihan vaan päivällä mieleen et jos sais kierroksia lisättyä ja öölin virtausta noprutettua tolle rotaattorille kun se on asvistuksen hidas johtuen sen välityssuhteesta niin rotaattorin hytikkamootttori jos sais pyörähtää pikkasen nopeemmin. Itte perus kaivamiseen en tartte kiekkoja enempää kun öölit kuumuu turhaan ja puomisto hyppii.