Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Keuruulla varuskunnan harjoitusalueella varmaan jokaisessa huussissa luki: "sotamies ryan runkkasi täällä"Tuolla Linnatuulen länsipään vessassa luki seinässä
Ken sent me
Jonnet ei muista sitäkään, mistä tuo on peräisin.
Oon sattumoisin nähnyt tuon tekstinTuolla Linnatuulen länsipään vessassa luki seinässä
Ken sent me
Jonnet ei muista sitäkään, mistä tuo on peräisin.

Tuostahan on tehty se elokuvakin. Ei ihme etteivät meinanneet löytää jos se oli Keuruulla runkkaamassa.Keuruulla varuskunnan harjoitusalueella varmaan jokaisessa huussissa luki: "sotamies ryan runkkasi täällä"
Tämä asia ei onneksi koskaan selvinnyt paremmin.
Hiljattain vasta mulle tuo selvisi.Aikoinaan melkein joka huoltiksen vessan seinissä luki.Oli jenkkilässä sarjakuvia joissa Kilroy seikkaili.Vieläkö näkyy tekstejä "Kilroy was here"?
Alunperin italialainen tai italialaisten piirtäjien tekemä, ilmestyi myös suomessa joskus viiskeet luvun alkupuolella, olena pri-kolme Kilroy lehteä lukenut joskus seitketluvulla kun jossain ollu tallessa.Oli jenkkilässä sarjakuvia joissa Kilroy seikkaili.
Mulle selvisi vasta nyt tekstin tarkoitus. Tekoäly viisasteli apuna.Hiljattain vasta mulle tuo selvisi.Aikoinaan melkein joka huoltiksen vessan seinissä luki.Oli jenkkilässä sarjakuvia joissa Kilroy seikkaili.
Hanskalokeron kansi taitaa olla jo saksalaisissakin vakiovaruste.Outoa, että se tuhkakuppi on jäänyt vielä.
Ei ole enää linjurien ja lentsikoiden sikaosastoilla. On sentään hattuhylly ja hansikaslokero useimmissa henkilöautoissa.
Fh Volvossa tuhkis on semmoinen mukin näköinen, jossa saranoitu kansi. Pidän siinä kyniä ym.Outoa, että se tuhkakuppi on jäänyt vielä.
Ei ole enää linjurien ja lentsikoiden sikaosastoilla. On sentään hattuhylly ja hansikaslokero useimmissa henkilöautoissa.
2003 c3 sitruunassa on tuhka mukiYmmärtääkseni se tuhkakuppi nyky henkilöautoissakin on vaan kannellinen kippo joka laitetaan mukitelineeseen. Vie samalla kätevästi sen kahvimukin paikan. Tai mikä nyt on nykyauto, minun transiitti on 2014 ja siinä olisi tuollainen.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.