auto oli siis parkeissa sammuksissa
Tää on monasti vaarantava virhe.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
auto oli siis parkeissa sammuksissa
Jokunen kilsa oli kaupuntiajoa takana, siirtyessä moponetin pihasta tohon kikken pihaan...Tää on monasti vaarantava virhe.
Onkos tuossa ne kompostimännät, mitkä turpoaa?Ekat 15000 mailia tuli täyteen tuos joku päivä sitten.
Nyt ilmeni pieni elvyttelyn aihe, oik etujarru jää oikein jonkin verrankin laahaamaan.
Onneks nyt kuitenkaan ei ollut sen isompaa ajorupeamaa tehtävänä, kuin pelkkä kylällä käväisy.
En tiijä, eikös @HendriXXX tähän liennyt satulat vaihtaneen, ja vanhat tuli mukana latikoissa, ne sais kait tiivistesetillä taas kuntoon.Onkos tuossa ne kompostimännät, mitkä turpoaa?
Nekö siinä navan puolessa, mihin kiinnittyy satula? Ihan tyypillinen kuluma, varmaan kaikista enemmän ajetuista on kuluneet. Hitsaamalla niitä on täytetty. Omastakin pitäisi täyttää.Mulla oli omassa kuluneet ne liut. Niissä oli selvä pykälä mihin satula halusi jäädä jumiin.
Ne juuri. Omasta tuli hitsattua ja hiottua nuo jokunen vuosi sitten.Nekö siinä navan puolessa, mihin kiinnittyy satula? Ihan tyypillinen kuluma, varmaan kaikista enemmän ajetuista on kuluneet. Hitsaamalla niitä on täytetty. Omastakin pitäisi täyttää.
Jaa oletko sinäkin näitä foorumin JEEP-henkilöoletettujaOmasta tuli hitsattua ja hiottua nuo jokunen vuosi sitten.
En ole foorumin Jeep-miehiä.Jaa oletko sinäkin näitä foorumin JEEP-miehiä![]()
Asia kunnossa - mä korjasin.En ole foorumin Jeep-miehiä.
Jaa Hakalan Onniko se siellä?Asia kunnossa - mä korjasin.
Eikait tämmöistä edes tapahtunut? Muokkasin siis omaa viestiäni vain.Eipä muokkailla lainauksia. Kansantarkkailukeskus tarkkailee.
En tunne. Ihan omasta hatusta heitin.Jaa Hakalan Onniko se siellä?
Silloin sain kaupan päälle uudet satulat ja vaihdoin ne kun ostin sen, ku ne jumitteli.En tiijä, eikös @HendriXXX tähän liennyt satulat vaihtaneen, ja vanhat tuli mukana latikoissa, ne sais kait tiivistesetillä taas kuntoon.
Mulla oli omassa kuluneet ne liut. Niissä oli selvä pykälä mihin satula halusi jäädä jumiin.
Onkos niissä kans tällänen liukusysteemi ?Nekö siinä navan puolessa, mihin kiinnittyy satula? Ihan tyypillinen kuluma, varmaan kaikista enemmän ajetuista on kuluneet. Hitsaamalla niitä on täytetty. Omastakin pitäisi täyttää.
Juu, mutta ei se pykälä tuonne kulu.Onkos niissä kans tällänen liukusysteemi ?
Eli tuon suojakumin sisällä on liukuva putkiholkki, joka kiinnitetään M8*65 10.9 pulteilla kiinni
Näytä liitetiedosto 145866
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.