Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tämmönen juttu löytyi.Eikös valtaosa noista Suomessakin myytävistä jäätelöistä ole venäjän sotasponsoreiden valmistamia? Näin ainakin muistelisin. Pieniä venäjää tukemattomia on ainakin Helsingin Jäätelötehdas ja Kolmen kaverin Jäätelö sekä Isoäidin Jäätelötehdas.
Juuri tätä muistelin. En vaan muistanut mikä firma mitäkin tuotemerkkiä valmistaa.Tämmönen juttu löytyi.
![]()
Suomalaisten jäätelöiden suurtuottajat toimivat Venäjällä – kytkös lähes kaikkiin tuttuihin merkkeihin
Suomalaisjäätelöiden omistajat ovat Ukrainan mukaan sotasponsoreita. Suomessa on vaikea ostaa jäätelöä, jolla ei olisi kytköksiä hyökkäyssotaa käyvään Venäjään, ilmeni Ylen selvityksessä.yle.fi
Pari vuotta sitten sai jättiksen hintaan n. 19€/lkg. Nyt se on yli 30€/kg.Mitäs muut on mieltä tuuttikokojen pienentymisestä?
"Jättis" tai "Juhlatuutti" oli ennen lemppareita mutta jouduin äänestämään jaloillani kun koosta tingittiin aika reilusti...
Mä oon tylsä mutta ei noi tuutit ollu mun juttu muutenkaan.Mitäs muut on mieltä tuuttikokojen pienentymisestä?
"Jättis" tai "Juhlatuutti" oli ennen lemppareita mutta jouduin äänestämään jaloillani kun koosta tingittiin aika reilusti...
Eli jättistä on sitten vaan nykyään hinta.Pari vuotta sitten sai jättiksen hintaan n. 19€/lkg. Nyt se on yli 30€/kg.
Itse suklaa Topsyista tykkäsin. Toffee ei oikein ikinä ole ollut "se" juttu.Aikoinaan oli Pauligin topsy tuutteja niistä oli suosikkini toffee, siinä toffee oli tasaisesti jäätelössä, vaalean ruskeata koko jäätelö pienellä toffee sydämellä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.