Mä en jaksanu möyhiä sinä senkin onnenpekka.Salmiakkilakutöötti nopean ohikulkijan taktiikalla Räyskälän kansainväliseltä. Aikani möyhin ja yhden löysinKohta alkaakin isot peijaiset, niin ei tarvii tuonne mennä hetkeen.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mä en jaksanu möyhiä sinä senkin onnenpekka.Salmiakkilakutöötti nopean ohikulkijan taktiikalla Räyskälän kansainväliseltä. Aikani möyhin ja yhden löysinKohta alkaakin isot peijaiset, niin ei tarvii tuonne mennä hetkeen.
Tuossa on parin vuoden takaista tietoa. Unilever lähti venäläjästä viime vuonna, koska mainehaitta kävi liian raskaaksi. Ingmanin jäätelöt tekee Unilever, joten niitä voi nyt syödä. Uusi kotimainen valmistaja on myös Jymy-jäätelö. Silläkään ei ole mitään tekemistä venäläjän kanssa.Juuri tätä muistelin. En vaan muistanut mikä firma mitäkin tuotemerkkiä valmistaa.
Tuloo sairaalakeikka jos tota työntää meikä kitusiin.Enpä ole minkään merkin tai maun fakkiintunut kuluttaja joten saatan hyvinkin muokata tottuttua kaavaa ja katsoa tarkemmin mitä suuhunsa työntää. Tää maistui hyvälle.
Näytä liitetiedosto 152504
Tarttee maistaa. Ainekset kohillaan kyllä.Tää maistui hyvälle.

No löyhän sitä kun tarpeeks ränn ränn.Enpä ole minkään merkin tai maun fakkiintunut kuluttaja joten saatan hyvinkin muokata tottuttua kaavaa ja katsoa tarkemmin mitä suuhunsa työntää. Tää maistui hyvälle.
Näytä liitetiedosto 152504
Jymyn banaani-suklaa ja sit päärynä on itelle oikeen suunmyötäistä.Vaimo kävi Citymarketissa ja kysyi tuodaanko jäätelöä. Annoin ohjeeksi tuoda Jymy-jäätelöä, lakritsin makuista.
Nyt on Jymy testattu ja oli oikein hyvää. Puhdas omatuntokin siinä samalla. Olen vaikuttanut kuluttajavalinnoillani.
Aika suonikas.
Mittarissakin on jo valmiiksi vauhtia, lienee viritetty?
Se oli kyllä hyvää
pitää bongailla muutkin maut (ja miut...) ja sit toi jymySe antaa arvosanoja, tässä se haisto möövenpikin kun aivastin.Mittarissakin on jo valmiiksi vauhtia, lienee viritetty?
Ei saa vauhista syyvvä!
Fingerpori!Mä en tykänny suklaasta päällä

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.