Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ovatko nämä muuten kunnollisia - siis sekä tämä tuote että samantyyliset yleisesti? Olen itse käyttänyt vain peltisiä(siinä vähäisessä määrin kun myrkky ei riitä tuholaisiin, pienemmät lajit pääsevät sisälle asti ja pitää käyttää loukkuja). Muovisia olen monesta suunnasta kuullut haukuttavan, vieläpä nimenomaan "Supercat"-loukkua.Ostin Puuilosta heidän omalla merkillään myytäviä halpoja hiirenloukkuja, kun en ensin löytänyt kaupasta aiemmin ostamiani supercatteja. Löytyi niitä sitten eri hyllystä, mutta en viitsinyt enää vaihtaa.
Ovatko nämä muuten kunnollisia - siis sekä tämä tuote että samantyyliset yleisesti? Olen itse käyttänyt vain peltisiä(siinä vähäisessä määrin kun myrkky ei riitä tuholaisiin, pienemmät lajit pääsevät sisälle asti ja pitää käyttää loukkuja). Muovisia olen monesta suunnasta kuullut haukuttavan, vieläpä nimenomaan "Supercat"-loukkua.
Kuulemani kansantarina viittaa siihen suuntaan, että eivät yhtä säännöllisesti tapa laakista. Liekö paskapuhetta? Ovatko kuulemani kokemusasiantuntiat onnistuneet käyttämään näinkin yksinkertaista laitetta väärin? Jollain mekanistisella intuitiolla voisin olettaa, että tuollainen komposiittiastalo ei samalla jousikuormituksella iskisi yhtä väkivaltaisen tehokkaasti kuin ohut metallinen telki.
"Kuolkaa putkeen"-mallinen Supercat melkeinpä kiinnostaisi kokeilla. Jos voisi kerrankin asetella loukun vähän liberaalimmin ilman, että tekee lattialle efektiivisesti teräviä esineitä.
Olen jokseenkin samaa mieltä. Meillä ongelmana ovat ullakkotilaan kiipeävät metsämyyrät, jotka pitää koettaa tappaa sukupuuttoon, ennen kuin lisääntyvät. Niiden kanssa nämä muoviset ovat toimineet varsin hyvin.Ei nuo muoviset kyllä metallisille perinteisille vedä vertoja. On vaan ehkä kompromissi käytettävyyden, siistiyden ja lopputuloksen osalta.
Ruuvannu puolenmetrin laudanpätkään kii, ei se pitkälle ole menny.on syytä laittaa naru kiinni johonkin pysyvään.
Itse piti joskus testata, mutta en oo toistaseks raaskinu ostaa kun olivat luokkaa 50-70€ muistaakseni.Onkos näistä ollu keskustelua täällä...taitaa olla turha kapistus ?
![]()
Sähköinen hiirenloukku | Victor M250S | Jula
Piiritekniikalla, joka lähettää lyhyen, tappavan sähköiskun, kun hiiri putoaa ansaan. Käsittely on helppoa, eikä kuolleita hiiriä tarvitse nähdä tai koske...www.jula.fi
Nopeeta raporttia odotellessaPianhan meillä on kokemusasiantuntija, vai?![]()
Töissä on jotaki tommosia, mut en ole ihan varma onko sähkönsiirto maksettu taikka edes syöttiä.Eikö tuos @AJS kuvassa oo juuri tuollainen?Onkos näistä ollu keskustelua täällä...taitaa olla turha kapistus ?
![]()
Sähköinen hiirenloukku | Victor M250S | Jula
Piiritekniikalla, joka lähettää lyhyen, tappavan sähköiskun, kun hiiri putoaa ansaan. Käsittely on helppoa, eikä kuolleita hiiriä tarvitse nähdä tai koske...www.jula.fi
Joo 1 vaan tilasin mutta jos edes vähän toimii niin lisätään määrää.Pianhan meillä on kokemusasiantuntija, vai?![]()
No juu en pikkukuvasta heti hokannu.Eikö tuos @AJS kuvassa oo juuri tuollainen?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.