Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Itse ekana katson aliexpressistä jos tarvin jotain. Sielläkin on monia eri myyjiä, joku niistä voi olla parempi kuin toinen. Kärjissä ja muissa perustavanlaatuisissa kaluissa oon käyttäny laatumerkkiä nykyäänMistä edullisesti sorvin perustarvikkeita, teriä, teräpaloja, keskiökärkee yms. @paska ?
Tarttisivat kyllä uuden sivuston ja verkkokaupan, saadakseen mitään kaupaksi.Äsken messuilla törmäsin Kauppa Osakeyhtiöön. Hyvin olen moiselta välttynyt. Hieno paperikataloogi olisi ollut tarjolla kahvihuoneen pöydälle.
Heti piti tietysti tehdä heräteostos messuilta.![]()
Kauppa Osakeyhtiö | Työkalujen tukku Helsingissä
Työkalujen maahantuonti ja tukkumyynti vuodesta 1918. Tarjoamme yli 10 000 tuotetta varastosta: porat, jyrsimet, mittausvälineet ja koneet ammattilaisille.www.kauppaosakeyhtio.fi
Käykääs muuten sorvarit pläräämässä tietoiskua teräpaloista.
Se paperikuvasto oli kyllä houkutteleva. Ja on tuo firma sen aikaa ollut toiminnassa, että kyllä ne jotain saa myytyä.Tarttisivat kyllä uuden sivuston ja verkkokaupan, saadakseen mitään kaupaksi.
Digikuvasto näyttää ihan toimivalta mitä vähän luurilla selasin.Se paperikuvasto oli kyllä houkutteleva. Ja on tuo firma sen aikaa ollut toiminnassa, että kyllä ne jotain saa myytyä.
www.stavros-savva-co-ltd.com.cy
Onhan noita karkaisimoitakin olemassa?Mistähän saa pintakarkaistuja akseleita sun muuta kun teräsrenki ilmeisesti on lopettelemassa, sanoi ettei enää tilaa. Sain sen verran että vuosiksi saa syöttösormia intikkaan tehtyä (4 metriä 16mm) mutta joskus varmasti vielä tarttee jotain. Paikalliset kuten Sahko eivät pidä hyllyssä ja männänvarretkin on pehmeitä niillä eli niillä ei tee mitään. Auraosalla on jotain mutta kokovalikoima pienessä päässä huono esim 16mm ei saa... Varaosatiskillä yksi 20cm pitkä sormi maksaa saman verran kuin 3 metriä tankoaihiota johon tarvii vain 2 reikää ja viiston nokan niin on valmis sormi...
Itse asiassa alkuperäinen on läpikarkaistu että toivottavasti pintakarkaistu osaa kans katketa poratun reiän kohdalta eikä vääntyä mutkalle
Halvempi karkaista ite jos se siihen menee. Alle 200 eurolla sanovatko edes päivää? Karkaisun jälkeen myös hionta ois tehtävä ja en kyllä itse pysty 20€/m siihen eikä yksikään karkaisimo myöskään.Onhan noita karkaisimoitakin olemassa?
https://vogelmann.eu/products/argon...54278&pr_ref_pid=7869246767327&pr_seq=uniform Siitä seosta suomimallin kraanalla.Laittakaas niistä puolan suojakaasu pulloizta tilaus linkkiä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.