Havaintoja tarjoushinnoista

Joo, tuli vaan että haetaan mönkkärillä niin että haetaan sinne pellolle saakka mönkkärillä joku härpäke.
Toli juu kun haetaan sitte puimuria niin eri juttu...tosin oon nähny kun puimurin pöytää hinataan mönkkärillä...

Joo, tuli vaan että haetaan mönkkärillä niin että haetaan sinne pellolle saakka mönkkärillä joku härpäke.
Toli juu kun haetaan sitte puimuria niin eri juttu...tosin oon nähny kun puimurin pöytää hinataan mönkkärillä...
tohon koukkuun on paha panna puimuria taikka toista rakkoria kylvökoneineen jne.

Painaisko 2000 kg tuo intikan pöytä, kyllähän iso mönkijä sitä varmaan kiskoo jos renkaat ei upota.

Painaisko 2000 kg tuo intikan pöytä, kyllähän iso mönkijä sitä varmaan kiskoo jos renkaat ei upota.
Jotain yli kolmetonnisia veneitä olen kiskonut mönkkärillä useamman kerran. Kyllä se asvaltilla liikkuu isolla mönkkärillä, mutta ei se enää herkkua mönkkärille ole.

ostin museokortin vaikka en museoissa juuri käy. pitää pakotettuna kulttuurietua tuhlata kun semmonen tuli röissä.

1732788598978.webp

Yllättävän paljon enemmän tulee museoissa käytyä, kun kortilla pääsee ilmaiseksi. Vaikka tuskin se lipun hinta olis ennenkään ollut taloudellinen este.
ei ole lippuhinta yleensä este mutta tuon sai 100% ilmatteeksi ja kun liikkuessa osuu joku paikka vastaan niin lompsii kahtomaan. Nyt se ajattaa Lustoon vaikka asioikseen.

ei ole lippuhinta yleensä este mutta tuon sai 100% ilmatteeksi ja kun liikkuessa osuu joku paikka vastaan niin lompsii kahtomaan. Nyt se ajattaa Lustoon vaikka asioikseen.
Mulle joulupukki toi kortin ja rouva sai jonain työetuna, niin on kyllä selvästi lisännyt museoitumista.

Niin ja varmaan myös museossa käymistä.
Aikoinaan ostin museokortin työpaikan tyky seteleillä. Elikä käytännössä kortin sain ilmaiseksi. Tuli jopa päivitettyäkin sitä. Sitten jäin eläkkeelle ja ilmaiseksi ei saanut enää päivitettyä. Toisaalta olin jo käynyt kaikki itseäni kiinnostavat museot ainakin kertaalleen läpi museokortilla. Eläkkeelle jäänti toi myös eläkeläishinnat useimpiin museoihin, joten museokortille ei enää ollut itselle senkään tähden tarvetta. Alkuun se oli kyllä hyvä kortti museokäynteihin.

Tyhjä rautatievaunu liikkuu yllättävän pienellä voimalla.
Useamman puuvaunun letkakin liikkuu kuormurin tukkinosturilla. Kaveri veti vaunuja kohdalleen tukkipinon viereen ja siinä vaiheessa kun alkoi jarruttaa liikettä nosturilla niin vaunujen massa veti Sisua hyvän matkaa sivuttain. Melkein onnistui kaatamaan auton ennen kuin sai kouran irti pankasta.
Olihan sitä lastauslaiturin vieressä iso kyltti ettei saa omatoimisesti vaunuja siirrellä muttei kaverin hermo kestänyt tuntikausia odotella järjestelyveturia.

Useamman puuvaunun letkakin liikkuu kuormurin tukkinosturilla. Kaveri veti vaunuja kohdalleen tukkipinon viereen ja siinä vaiheessa kun alkoi jarruttaa liikettä nosturilla niin vaunujen massa veti Sisua hyvän matkaa sivuttain. Melkein onnistui kaatamaan auton ennen kuin sai kouran irti pankasta.
Olihan sitä lastauslaiturin vieressä iso kyltti ettei saa omatoimisesti vaunuja siirrellä muttei kaverin hermo kestänyt tuntikausia odotella järjestelyveturia.
Pysäyttäminen voi olla hankalampaa kuin liikkeelle saaminen.

Windows95man t-paitoja oli hyvässä alennuksessa citymarketissa, alkuperänen hintalappu 35€ ja nyt 5€. Otin toki sen verran mitä omaa kokoa löyty... myös aidot Slaavi-Gucci släbärit 15 eurolla oli ihan pakko ottaa, ei harmiksi ollu kun yhet jälellä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin