Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Speediä en ole käyttänyt. Honkongin bensaa kerran tai siis kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen. Ostin Honkkarista halpis 2-tahti aggregaatin ja bensakannun. Kone leikkasi kiinni 5 min käytön jälkeen. Vaihdoin agrin uuteen ja tankkasin samasta kannusta. Kesti melkein 10 minuuttia käydä joutavaa, ennen kuin leikkasi kiinni. Mitä lie väriainetta oljyn sijasta olivat laittaneet? Enpä sen jälkeen noita halpakaupan valmisseoksia ole käyttänyt, lähinnä Stihliä tai Huskua.Vastaamatta on jäänyt kysymys: Oletko käyttänyt Speediä?
Näin olen myös ymmärtänyt ja ns. perusbensassa aromaattisten hiilivetyjen osuus on n. 40%.Aromaattisilla hiilivedyillä tarkoitetaan hiilivetyjä joiden kemiallisessa kaavassa on bentseenirengas. Bentseenin ollessa yksinkertaisin yhdisteistä. PAH-nimike esiintyy usein kun puhutaan syövälle altistavista hiilivedyistä, polyaromaattiset hiilivedyt siis. Aromaattiset on siis epäpuhtaus synteettisessä polttoaineessa, ei mikään tavoite.
5l 98 maksaa a'baut 13€+1dl 2t öljy olaan kai lähempänä 15€. Valmisbensaa saa saman verran nyt vaikka Tokmannilta 18€, eli hinta eron vähäisyys on ajanut itseni valmisbensan käyttäjäksi pienkoneissa. Poltoaineen hajulla on näissä merkitrystä myös, tällä hetkellä sekoitan itse vain mootorikelkaan ja kesällä vesijettiin.
Ja näyttää Tokmannin hintakin olevan 19,89 eur eikä 18 eur.5 litraa ysikasia maksaa noin kympin,ei 13 eur.
Mielestäni nuo pienkonebensiinit haisee pahalle. Tai siis niiden palokaasut.
Joo, tämä on muuten totta. En tosin ole kuin kolme tankillista pienkonebensiinillä sahannut mutta mieleen on jäänyt että se käry häiritsi minua enemmän kuin tavallisen bensiinin käry.Mielestäni nuo pienkonebensiinit haisee pahalle. Tai siis niiden palokaasut.
Jotku vaan osaa pitää sahoista huolta, niin ne toimii.
Jotku vaan osaa pitää sahoista huolta, niin ne toimii.
Tuossa aijemmin nimimerkki yks kertoi hussen käynnistyneen toisella vedolla jota seppisalo ihmetteli jopa epäili, siihen kommentoin, että jotkut osaa sahoistaan pitää huolta, niin ne toimii.Uskoisin että aika moni husqun omistaja haluaisi kuulla tarkemmin tästä huolenpidosta joka auttaa käynnistymiseen, joten kertoisitko lisää.
Husku nyityttää puolenkymmentä kertaa kylmänä vaikka olis miten kunnossa tai vaikka tuliuusi. Lämpimänä sitten kertanykäisyllä, paitsi nämä välimallin laihaseoskoneet sillä 2-kurkkuisella kaasarilla ennen sähkökaasareita. Niiden toiminta oletettavasti perustuu vieteriin, johon laitetaan vetoa narua nykimällä.Tuossa aijemmin nimimerkki yks kertoi hussen käynnistyneen toisella vedolla jota seppisalo ihmetteli jopa epäili, siihen kommentoin, että jotkut osaa sahoistaan pitää huolta, niin ne toimii.
Minulla ei ole sen kummenpia huolto ohjeita kuin, pitää saha säädöissä, ja puhtaana, niin yleensä se pelaa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.