Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Samoin mulla veneen joustokristalliset viinilasit on säröillä. Niissä ei käsittääkseni lamppua ole poltettu, muuten kyllä aktiivisessa käytössä ovat olleet.
![]()
Se on polykarbonaattia.Ostin kelkaan puuilosta ohutta taivutettavaa onko se nyt plexiä
Toimiva sarja.K2 Käsittelysarja, ajovalo D7900 | Aero Motors OÜ
Osta tuote K2 Käsittelysarja, ajovalo D7900 Aero Motorsiltaaeromotors.fi
Osaatko heittää nyt kahden auton kokemuksella kuinka monelle autolle tuo yksi 600ml pullo voisi riittää? Alkoi tuo setti kovasti kiinnostamaan.Toimiva sarja.
Mannekiinina -08 volvon 570tkm tietä valaissut yksilö. HiRVihondan umpioista ei oo kuvaa mutta niistä tuli vielä paremmat ja katsuri jo antoi reklamaation niistä kun ei kuulemma ole enää valokuviota...
Näytä liitetiedosto 162752
Poika vetäsi mun hondasta paikallaan, teippasi vaan ympärykset. Koneella ja abralonilla teki. Toki kun maalipinta ei oo mitenkään säästämisen arvoinen niin uskalsi paremmin mutta ei tullut maaleihin mitään.Kyllä kun kehtaisi seatista irrottaa umpiot niin olisi helppo kiillotuskoneella ja abralonilla ajaa koko pinta kunnolla ennen hartsia... joutuu vaan puskurin irrottaa että pääsee käsiks.
Se valokuvio sitten kuitenkin lopulta löytyi?katsuri jo antoi reklamaation niistä kun ei kuulemma ole enää valokuviota...
Joo, nuo oli niin harmaantuneet ettei polttimoa nähnyt ulkoa. Valokuvio oli sellainen epämääräinen pallo. Nyt on oikein hyvä ja selvärajainen kuvio.Se valokuvio sitten kuitenkin lopulta löytyi?
Itsellä tuossa yhdet umpiot jossa huono valokuvio toisessa. Yhdet oon kirkastanut ja niistä tuli hyvät.
Pyörittelin putelia tallilla käydessä ja kyllä tuolla yli kymmenen autoa tekee varmasti. Oli sitä sen verran paljon.No äkkiä sanoisin että varmaan 5-6 auton umpiot menisi, aika vähän tuota litkua minusta menee.
Ja noihin saa täyttöpulloakin alle kahden kympin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.