Aaretin tallissa tapahtuu

Käytin portterin eilen syynissä

IMG_20231009_163931.jpg

Ei ollenkaan paha vikalista. Oikea yläpallo, vasen sisempi raidepää ja oikea ulompi vetarin kumi

Pitkä on päivitysten väli tällä säikeellä, näköjään. Toki käiken näköistä on tullut tehtyä mutta ei vaan ole tullut päivitettyä.

Tämän päivän iltahommana Renault kevyt kuorma-auton etuakselin olkatappien ja holkkien vaihto. Sitä oli tuolla isommalla kylällä kaksi ei-niin-pientä pajaa yrittänyt, mutta oli kuulemma prässistä loppunut tonnit kesken. Eikä ne olleet edes tiukassa, 25 tonnia niin irtosi. Taisi olla vaan laiskuutta 😁

IMG_20240722_181926.webp

IMG_20240722_183205.webp

IMG_20240722_191604.webp

Asiakas teki itse suurimman osan työstä, itse olin lähinnä prässin kahvassa kiinni.

Yhden firman minkä liikevaihto huitelee 100 millin hujakoilla korjaamossa prässi 10t rimpula. Hetken kattoin että ei saakeli. Vähän myöhemmin selvis että kuskasivat toisesta paikasta yhtä sun toista tonne korjaamolle pesuun kun ainoa osienpesukone siellä ja sekin suht hepponen.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin