2017 PAUKKEET! 27.-28.5.2017 Paukepäivät, Sastamala

Koneviestin juttu lukaistu..... Harmillisesti se on "vain" aukeaman kokoinen, erinäisistä sattuneista syistä.... ( jonka tiesin jo ennakkoon )

Koneviestin juttu lukaistu..... Harmillisesti se on "vain" aukeaman kokoinen, erinäisistä sattuneista syistä.... ( jonka tiesin jo ennakkoon )
Tuota siin aukeemalla kun lukee katso lisäkuvat netistä:Häh:...en mä ainakaan mitään löydä:Häh:

Se vaatii tilaajanumeron sisäänkirjautumiseen, jotta näkyy.... Toistaiseksi ainakin.
Päättävät tahot ko. asian tiimoilta on lomilla nyt, niin mennee pari viikkoa että mahdollisesti kuvat tulisi julkisesti katseltaviksi.....

Ainakin tuolta "lisämateriaali" kohdasta KONEVIESTI -lehden nettisivulta löytyy lisäkuvia......

http://www.koneviesti.fi/artikkelit/paukepäivät-1.196979

Ainakin siellä oli @klappi :n Ferrari 1000 ja jakkara, @Roosa n Kubota, @Maukka n "kustomfatratbike" , ( yllätys ? että mun nuffi useammaskn kuvassa :baghead: ) , Mauriitsion ( Perälän Mauri ) DT75B sekä DROTT, kuten myös Otaniemen Koneinsinöörikillan pinkki DT75B , Roosan metalliteoksia, ja mun R2D3 grilli, @jonesi n Riuku, ja montaa muuta laitetta.....

Viimeksi muokattu:
Hienoja kuvia....mut ku @Roosa n kuppis ja teekkareiden DT oli rinnakkan niin eikös ole pelkoa että seuraaville paukkeille syntyy pinkki puolitelavehje...:p

296154.jpg

296151.jpg
296150.jpg
296147.jpg

296153.jpg

296149.jpg

Tos Nuffikuvas näkyy hyvin miten sepeli vaihtaa sijoituspaikkaa takarenkaan takana.... Ettei ihan kevyt kuorma ollut.....

Pientä pito ongelmaa havaittavissa. Tainnu kuitenkin "vähän" isompiakin kuormia tulla perässä:rolleye:

En mä tiijä josko mitään pito-ongelmaa oli..... Muutakun liikkeelle lähtiessä ruopi hyvin, oli senverta takapainoisempi kuorma nyt, mitä vuos sitten, silloin tahto keulia hiukka liikaa....
Normi maataloustraktorin pito ainakin pellolla on parhaimmillaan n. 5% luistolla ......
Ja oli se Sammin mäkikisan 18-tonninen jokerikärry alle 100hv luokassa aika selkeesti raskaampi ....
Tuohon lehdessä mainittuun "vähintään 12 tonnia " painoarvioon päädyin ihan sillä perstuntuma-vertailumutulla, mitä tos joskus nois testeissä 8.6t kokonaispainolla ( kuorma päällä ) vesitankkia vedellyt....
Ensvuonna taidetaan kuormata se, mitä noihin rattaisiin kaikkiaan edes mahtuu laitojen sisään ......

Olitko kattomassa ?
Jokeriluokassa oli 7 osallistujaa ja se mun eka veto riitti luokan sijalle 5 ja jos olis nokkapainoa ollu sellasen 150 kiloo enemmän niin kolmossijakaan ei olis mahdoton ollut saada....

Valitettavasti en ollu paikanpäällä. Noista mäkikisoista tulee kyllä videoita katteltua ja niistä tuota vauhtia katselin.

Emännän kun saisi näistä innostuun niin pääsisi paikanpäälle katsomaan huomattavasti helpommin. Nykyään kun aina on jotain muuta menoa :paaseina:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin