Tcala
Kähjäysmies
Koneviestin seuraava numero ilmestyy huomenna, liekkö Kesäextra-numero, jossa mahdolllisesti Paukepäivistä taas juttua ??
TokiTokiToki

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Koneviestin seuraava numero ilmestyy huomenna, liekkö Kesäextra-numero, jossa mahdolllisesti Paukepäivistä taas juttua ??

Täällä käynyt etkä soittanut??Bongsin Koneviestin Loimaan Prisman hyllystä. Vajaan sivun juttu, ja yks kuva, sekä maininta että paremmin seuraavassa numerossa.
En viitsinyt sitten sijoittaa 11€ kyseiseen lehteen

4 tuntia meni kaikkiaan.... Roosa kävi neljäs kaupassa ja mä omiani kolmessa.....Täällä käynyt etkä soittanut??![]()
Tuosta sais Fingerporin, tai sitte ei.Roosa kävi neljäs kaupassa ja mä omiani kolmessa

Olisitte voineet kyllä poiketa käymään...4 tuntia meni kaikkiaan.... Roosa kävi neljäs kaupassa ja mä omiani kolmessa.....
.....seliseli....sukuhan se on pahin ja jälkeläiset viel erikseen....Nalle odotteli lenkille pääsyä ja pajallakin puuhaa odottamassa.....
Oho...totta tosiaan.Huolto on tapahtunut ilmeisesti kokeneen silmän alla =D.
Tähän piti senverta palata, tähän kuvaan, että niille jotka ei tiedä, niin @KMP , eli sisko on tuossa naama kameraa kohden .......

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.