Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu....kerran juutuupi varotteli mut sen jälkee ei oo tullu noottia vaikka jossai pätkissä soi taustalla tunnistettava humppa.Tää on tullut vastaan joissakin omissa, pajalla otetuissa videoissa.
Radio puhtaasti taustamusiikkina oman viihtyvyyden vuoksi vaan auki, kuten yleensäkin aina on, niin tahattomasta äänestä videolla tullu huomautuksia.
...vai sihin....Että vois sanoo, se tapahtumasta itsellä nauttiminen jäi pikkasen vähälle.
Siksipä ei kannata radion tai muutakaan musiikkia yleensä pitää taustalla soimassa kun videoi sitten ihan mitä tahansa. Tuokin tuli livenä huomattua kun tuulilasikamera oli aktiivisena auton lasilla. Mulla kun käytännössä aina soi Iskelmä niin tarvis kai deletoida ääni pois joka tuntuu jotenkin tyhmältä että mielenkiintoisen videon voisi nettiin laittaa. Voisihan sitä "vapaata" ladata mutta kun ei kiinnostus riitä...[/QUOTE]Youtube tunnistaa kappaleita vaikka soisivat taustalla ja jos sattuu sopevasti käymään estetään video taustalla kuuluvan musiikin vuoksi koska tekijäinoikeudet tulevat vastaan.
Aikuisten oikeesti tuo on juurikin se todellinen juttu. Kun katselin tuulilasikameran kuvausta jälkeenpäin tietokoneelta jossa oli äänet mukana niin yhdessä emännän kanssa naurettiin että olenko minä oikeasti noin agressiivinen kuski joka jokseenkin kaikkia muiden tielläliikkujien töppäilyjä/hidasteluja risteyksissä/valoissa agressiiviseti arvostelee.Mulla ainakin ääniraita jää pois jo omien kommenttien takia niissä autokameran tallenteissa missä joku tunari sattuu kuvaan, saattaisi olla K-18 videota muuten.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.