" wood stoves produced in Finland with the help of Lions from 31 Countries on 4 Continents"
Näköjään pari maata tullut lisää mukaan.
Tuore tubekanava, vasta 5 tilaajaa, joista 4 ennen minua!
Mää olin yhdeksäs........
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
" wood stoves produced in Finland with the help of Lions from 31 Countries on 4 Continents"
Näköjään pari maata tullut lisää mukaan.
Tuore tubekanava, vasta 5 tilaajaa, joista 4 ennen minua!
Siitä on tuuri ollu hommasta kaukana suunnittelijalla..Tuurilla joskus jokin onnistuu.![]()

Itse asiassa muistutin piirustusten lisenssistä, joka on https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.en(Vähän kyllä toivoin pientä pikkupränttiä sivun alareunaan jossa kerrotaan että "Lions kamina on erään aktiivisen keskustelupalstan suunnitelmista jatkojalostettu".)
Meidän projektiin kaminoiden peltejä talkootyönä leikannut ja taivuttanut firma sai näkyvyyttä moneen paikkaan yleä myöten ja nyt tehneet leijonille kaminoita puoliperävaunulasteittain. Hyväntekeväisyys poiki jopa vähän suolaa leivän päälle.Tämä tuli ihan puun takaa, itselläni ei ole asian kanssa tekemistä. Mutta aivan mainio juttu!
Tunnustus tässä asiassa kuuluu kaikille 2022-2023-kamiinaprojektissa touhunneille. Sillä syntyi kuitenkin sen verran näkyvyyttä, että nyt Lionsit hoksasivat tarttua hommaan.
Mukava kuulla. Itsekin alkuun muutamalle tutulle konepajalle kamina hommaa vinkkasin, mutta ei löytynyt kiinnostusta.Meidän projektiin kaminoiden peltejä talkootyönä leikannut ja taivuttanut firma sai näkyvyyttä moneen paikkaan yleä myöten ja nyt tehneet leijonille kaminoita puoliperävaunulasteittain. Hyväntekeväisyys poiki jopa vähän suolaa leivän päälle.

Tämä oli minunkin oletukseni asiasta.Nämä on tehty ihan teollisena tuotantona tekemättä tappiota, mutta ilman merkittävää katettakaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.