Ååppeli astra 1.9riiseli.

Viestiketju:
Ååppeli astra 1.9riiseli.

Mitä noita rassannut, nostinmoottorit olleet pulteilla kiinni, yleensä 6mm, sillä. Vastamutterit kiinni moottorin puolella.
Mullaki vaan halpis käsi pihdit niin pikkasen jänskättää että jaksaako niillä miten 5mm niitin puristaa🙈
Kyllä niillä vielä 5mm niitin puristaa, 6mm alkaa jo olla sitä luokaa, alkaa pihtien vetoleuat tykätä kyttyrää. No sekin on pihti kohtaista.
 
Mullaki vaan halpis käsi pihdit niin pikkasen jänskättää että jaksaako niillä miten 5mm niitin puristaa🙈
Menee se 4,8 mm tai 5 mm tavan pihdeillä kaksin käsin, mutta ei montaa viitsi puristaa. Ja kun puristaa vähän kerrassaan pienillä liikkeillä, ettei pihtejä täysin auki avaa, niin saa sormiin voimaa paremmin.
 
Tällaiset pihdit on itsellä. Hyvin menee 6 mm teräsniitti. Ostin kun yhden kelkan runkoa jouduin aika paljon niittaamaan. Oli vähän löystynyt, niin porasin reiät 6 millisiksi ja niittasin uudestaan.

 
Tällaiset pihdit on itsellä. Hyvin menee 6 mm teräsniitti. Ostin kun yhden kelkan runkoa jouduin aika paljon niittaamaan. Oli vähän löystynyt, niin porasin reiät 6 millisiksi ja niittasin uudestaan.

Noilla menee tosiaan 6mm, kin hyvin, kaverin auton peräkärryä korjattiin niitattiin pohjalevy, siinä oli tuollaiset paikallaan.
 
Eiköhän se köykämiininiitti kestä remontinvälin. Tai läpipulttaa sen.


Pittää olla melko hämähäkki mies joka saa ne mutterit sinne väliin rustattua. Tovi tuli raavittua tikkuja kynnen alle ja ettiä irronneita kiinnitys ruuveja ennen ku älli kerto että mitä ne muruset siellä oven pohjalla on. No keles popniitin palasiahan ne😅
 
Vetomutterit siihen mekanismiin ja pulteilla kiinni. No onko sen parempi kuin teräs poppareillakaan?
 
Vetomutterit siihen mekanismiin ja pulteilla kiinni. No onko sen parempi kuin teräs poppareillakaan?


Ei varmasti yhtään kummempi. Tohonki jos vielä veto mutterit alakas nysväämään niin pitäs eka käyttää koko nostin hässäkkä pois sieltä oven sisältä😅. Se on kohta ilosen puun keikka ku haen 5mm poppareita
 
Kylymää rinkiä pukkaa😬. Rouva yx päivä pisti viestiä että meni mittarit nollaan ja kaikki merkkivalot plävähti palamaan. Vika oli samantien poistunut eikä muuten auton toiminnassa ollu havaittavia muutoksia. Ny himpan jännittää että mitä mukavaa vielä kehittyy sen vaihdelaatikon vienon vihellyksen lisäksi🤦. Pari kuukautta takaperin pitkästä aikaa ajelin ååppelilla ja vihellyksen rekisteröin rouva kehu kyllä havainoineensa mutta oli kääntänyt jenkkakonetta isommalle💪👍
 
Mielenkiintoista🤔. Tossa risteyksestä hissuksiin kakkonen silmässä kurvasin ja painoin kaasua moottorin ääni muuttu mutta vetoja ei ollu yhtään🥶 kunnes hetken mietittyään lähti vetämään 😬. Nytkö siellä on juuttuva siipi iskemässä ahtimeen🤔🙄. Rouvasta tuntu että on se sitä tehny jo tovin mutta ei oo muistanu mulle kertoa🤷🙈.
 
Vai luistaako kytkin...
Kyllä ennemminkin ehken kuulostaisi juuttuvasiipisen VNT-ahtimen jumimiselta .....
Kytkinkusi ei ottais yhtäkkiä kiinni, ainakaan ihan yleishelpolla, vaan olis kuin variaattori, mut kaasusta pitää yleensä höllätä, että niitä pitoja löytyy .....
 
Niin mihin sitä uuninpesu ainetta juuttuvat siipiseen pitikään ruutata? Keles ku mekny ååppeli viheliäiseksi ajaa 🤨 risteyksessä ei ikinä tiedä että lähteekö se niin että ehtii sen kauempana tulevan auton edestä pois vai ei. Kaasua ku painaa niin saattaa olla että ääni muuttuu ja hivenen tuntuu vauhdin kiihtymistä kunnes yhtäkkiä lähtee tai sitten lähtee vielä myöhemmin🤦‍♂️
 
Pakopesä täyteen, vipunen irti ja liikuttelua siiville.
 
Takaisin
Ylös