Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Luultavasti, mutta jotain pitää laskea omalle työllekin arvoa. Toisaalta jarruja, mahdollisesti vetareita ja pyöränlaakereita, joutuu kuitenkin vaihtelemaan niin nuo on siinä yhteydessä vaihdettavissa kohtuullisella vaivalla.Aika paljon vaihdat luultavasti turhaan. Vakaajan puslat laittaisin. Ovat joskus hankalat laittaa. Apurungon pesu, kuivaus ja ruostesuojaus. En muuta tekis.
Tukivarretkin olis hyvä ruostesuojata.
Ongelma on oikea. Suuri osa ihmisistä ei pysty hakeutumaan hoitoon ollenkaan ja vuosikausien hoitorästit kaatuu lopulta päivystykselle.Käytin julkisen terveydenhuollon ajanvarauspalvelua. Tavoitteena oli päästä sairaanhoitajachattiin.
Ei perkele. Ikeassakin on helpompi suunnistaa, vaikka inhoankin paikkaa yli kaiken. Viimein soitin varausnumeroon. Kohta sen jälkeen, kun olin veivannut kolmisen kertaa koko sokkelon läpi, niin löysin chatin. Siihen päästäkseen piti kuitenkin täyttää kysely, jossa ei ollut kovin toimivaa logiikkaa. Juuri kun sain sen luovittua läpi ja kuittasin nappulasta tiedot sisään, niin hoitsu soitti. Ei kuulemma näkynyt mitään tietoja. Siispä uudelleen samat sepustukset.
Annan arvosanan 5+
Sitä suuremmalla syyllä en turhaa linnoittaisi. Ikuinen työ on ikuinen nälkä.Korin takapää on jo ihan ruosteessa niin ei taida etupalkin ruostesuojaus tuoda lisävuosia
Aikahyvin onnistui ajoitus että suurimman osan sai sen 24h kuivattettua ennen paalausta. Oiskohan 70 paalia mitkä muutaman millin sai päivällä vettä ja sitten kuivattelin 6h ennen paalausta kun seuraavalle päivälle näytti sateita. Ois kyllä aamulla ennen sadetta kerennyt paalata mutta ei nyt mitään vesimärkää ollut nekään.Mikä lienee kg ka/paali kun noin paljon lähtee? Mekin nytkäytettiin sen verran liikkeelle että yhen 5ha pellon verran testattiin vehkeitä
Onneks ei sentään saunassa...eikä tää ollut mikään yllytys kokeilemiseen...

No eikös siellä oo pappis joskus ollutkin. Saunassa meinaan...Onneks ei sentään saunassa...eikä tää ollut mikään yllytys kokeilemiseen...![]()
On, Raisu olis mennyt varmaan keulien lauteet ylös ja katosta / takaseinästä läpi....No eikös siellä oo pappis joskus ollutkin. Saunassa meinaan...
...on ja moni muu myösNo eikös siellä oo pappis joskus ollutkin. Saunassa meinaan...
Mitä siellä on tapahtunut? Onko tuolla kolmivaiherasialla ollu huono kontakti?Pelisali meinas palaaspa haukkaa wirtaa kai jonkun verran....täytyy arpoo piuhoille uus järjestys....entten tentten teelika.....
Näytä liitetiedosto 169023
Nyt vasta kytkin tuon ulkorasian tuohon 3vaiherasian 3 vaiheeseen....ei täällä kaikkee voi kertoo tulee joku joka huutaa että metrin välein pitäis olla VVSMitä siellä on tapahtunut? Onko tuolla kolmivaiherasialla ollu huono kontakti?

35.7cm välein pitää olla vvsNyt vasta kytkin tuon ulkorasian tuohon 3vaiherasian 3 vaiheeseen....ei täällä kaikkee voi kertoo tulee joku joka huutaa että metrin välein pitäis olla VVS![]()

Joo siellä keskushomelossa mutta täällä maaseudulla rìittää kun on 20km välein.35.7cm välein pitää olla vvs![]()
Tuohan on jokseenkin puoli pesukoneellista.35.7cm välein pitää olla vvs![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.