Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Aika paljon vaihdat luultavasti turhaan. Vakaajan puslat laittaisin. Ovat joskus hankalat laittaa. Apurungon pesu, kuivaus ja ruostesuojaus. En muuta tekis.

Tukivarretkin olis hyvä ruostesuojata.
 
Käytin julkisen terveydenhuollon ajanvarauspalvelua. Tavoitteena oli päästä sairaanhoitajachattiin.

Ei perkele. Ikeassakin on helpompi suunnistaa, vaikka inhoankin paikkaa yli kaiken. Viimein soitin varausnumeroon. Kohta sen jälkeen, kun olin veivannut kolmisen kertaa koko sokkelon läpi, niin löysin chatin. Siihen päästäkseen piti kuitenkin täyttää kysely, jossa ei ollut kovin toimivaa logiikkaa. Juuri kun sain sen luovittua läpi ja kuittasin nappulasta tiedot sisään, niin hoitsu soitti. Ei kuulemma näkynyt mitään tietoja. Siispä uudelleen samat sepustukset.

Annan arvosanan 5+
 
Aika paljon vaihdat luultavasti turhaan. Vakaajan puslat laittaisin. Ovat joskus hankalat laittaa. Apurungon pesu, kuivaus ja ruostesuojaus. En muuta tekis.

Tukivarretkin olis hyvä ruostesuojata.
Luultavasti, mutta jotain pitää laskea omalle työllekin arvoa. Toisaalta jarruja, mahdollisesti vetareita ja pyöränlaakereita, joutuu kuitenkin vaihtelemaan niin nuo on siinä yhteydessä vaihdettavissa kohtuullisella vaivalla.

Korin takapää on jo ihan ruosteessa niin ei taida etupalkin ruostesuojaus tuoda lisävuosia.:(
 
.
Käytin julkisen terveydenhuollon ajanvarauspalvelua. Tavoitteena oli päästä sairaanhoitajachattiin.

Ei perkele. Ikeassakin on helpompi suunnistaa, vaikka inhoankin paikkaa yli kaiken. Viimein soitin varausnumeroon. Kohta sen jälkeen, kun olin veivannut kolmisen kertaa koko sokkelon läpi, niin löysin chatin. Siihen päästäkseen piti kuitenkin täyttää kysely, jossa ei ollut kovin toimivaa logiikkaa. Juuri kun sain sen luovittua läpi ja kuittasin nappulasta tiedot sisään, niin hoitsu soitti. Ei kuulemma näkynyt mitään tietoja. Siispä uudelleen samat sepustukset.

Annan arvosanan 5+
Ongelma on oikea. Suuri osa ihmisistä ei pysty hakeutumaan hoitoon ollenkaan ja vuosikausien hoitorästit kaatuu lopulta päivystykselle.
 
Mikä lienee kg ka/paali kun noin paljon lähtee? Mekin nytkäytettiin sen verran liikkeelle että yhen 5ha pellon verran testattiin vehkeitä
Aikahyvin onnistui ajoitus että suurimman osan sai sen 24h kuivattettua ennen paalausta. Oiskohan 70 paalia mitkä muutaman millin sai päivällä vettä ja sitten kuivattelin 6h ennen paalausta kun seuraavalle päivälle näytti sateita. Ois kyllä aamulla ennen sadetta kerennyt paalata mutta ei nyt mitään vesimärkää ollut nekään.
 
No sitä mitä voi tehä ennen saunaa ja saunan jälkeen....

Screenshot_20260612_214706_Gallery.webp
 
Pelisali meinas palaa 🔥 spa haukkaa wirtaa kai jonkun verran....täytyy arpoo piuhoille uus järjestys....entten tentten teelika.....

20260613_114541.webp
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös