Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Vika on minun päässä, mutta silti tälläinen kyrsii.
Edit. Ja siis se ensimmäinen klikkaus ei välttämättä mene koskaan läpi, eikä toinenkaan. Mutta kun aikansa kokeilee niin latautuu samantien.
Koita kestää, tää pää ei varmaan tuu lääkkeilläkään kuntoon.Tätä samaa havaittavissa itellä...
Tämä korjaantui itsestään tekemättä mitään. Vähän erikoinen juttu taas.Kannattaa tyhjentää evästeet selaimesta. Se yleensä auttaa outoihin tapauksiin.
Ei ole koskaan tullut tuollaista vastaan.
Mulla Google-haku hävitti muististaan kaikki mun asetukset ja kaikki sivustot kyseli keksejä ja viimeisimmät sivut nollaantui, ym. Joku päivitys taas meni ihan niin putkeen kuin yleensä menee.Jotain jännää on tapahtunut Androidin, Chromen ja Palstan suhteen joskus reilu viikko sitten.
Aiemmmin palsta ei "tarttunut" viimeisimpien sivustojen listalle ollenkaan vaan piti aina erikseen hakea kirjanmerkeistä, mutta sitten yhtäkkiä homma muuttui niin että lakkasi aukeamasta kirjanmerkistä joka aiemmin vei suoraan lukemattomiin viesteihin, mutta samalla ilmestyi sitten tuohon Chromen viimeisimpien sivujen listalle ja aukeaa sieltä palstan aloitussivulle. Joku Androidin ja monen sovelluksen päivitys suurinpiirtein samoihin aikoihin oli että ilmeisesti siitä sitten johtuu.
Mulla samankaltaisia muutpksia.Jotain jännää on tapahtunut Androidin, Chromen ja Palstan suhteen joskus reilu viikko sitten.
Aiemmmin palsta ei "tarttunut" viimeisimpien sivustojen listalle ollenkaan vaan piti aina erikseen hakea kirjanmerkeistä, mutta sitten yhtäkkiä homma muuttui niin että lakkasi aukeamasta kirjanmerkistä joka aiemmin vei suoraan lukemattomiin viesteihin, mutta samalla ilmestyi sitten tuohon Chromen viimeisimpien sivujen listalle ja aukeaa sieltä palstan aloitussivulle. Joku Androidin ja monen sovelluksen päivitys suurinpiirtein samoihin aikoihin oli että ilmeisesti siitä sitten johtuu.
En ole paljoa mobiilisti käyttänyt, mutta en ole viime päivinä huomannut minkäänlaista hidastelua.En tiedä, mutta olin huomaavina eilen tuota samaa kännykällä lukiessani ja auton liikkuessa kauempana tukiasemaa.
Kertaakaan ei ole pöytäkoneella (Win/Chrome) tehnyt ja siihen on myös kytketty mobiililaajakaista.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.