Monenlaista päivitystä on listalla odottamassa. Ne tehdään heti, kun sovelias aika tulee. Sitten olemme taas viisaampia, onko niistä jotain apua.
Mahdollisesti voisi tipauttaa noista nappuloista bling-blingit pois. Eli nuo animaatiot, joissa nappulan väri muuttuu, kun hiiren vie päälle, jne. Ne ovat sinänsä turhia.
Mahdollisesti voisi tipauttaa noista nappuloista bling-blingit pois. Eli nuo animaatiot, joissa nappulan väri muuttuu, kun hiiren vie päälle, jne. Ne ovat sinänsä turhia.
. Äppi oli ihan kokeellinen ja olisiko ollut joskus 2017 paikkeilla, kun sitä testailtiin. Kaiken lisäksi se on tehty XenForo versiolle 1.