Sähköavusteinen polkupyörä

Testaillu että paljonko tuolla konkelilla sotkee eco-modella. Pyörätietä ja joku 30km polkuja tullu nyt. Kai sillä lähelle satkun sotkee?

20250519_171209.webp
 
Kuvittelis että satasen menis, toki niin kovin suhteellista riippuen ja kiippuen siitäkin montako pyörää ottaa maahan jne
🤔
Mustalla raapijalla (harmaa) menny akulla vissiin enimmillään 125km muistaakseni, joku 650 akku tjsp.

Lauantaina 65km kulutti 3 ylintä hiusviivaa akusta, mut oli kyllä kovapintasta sorapintaa, tyyni keli, siinä saa bafangi huilata tasamaalla monesti, kunhan on ylämäessä vähä hereillä.
 
Kuvittelis että satasen menis, toki niin kovin suhteellista riippuen ja kiippuen siitäkin montako pyörää ottaa maahan jne
🤔
Mustalla raapijalla (harmaa) menny akulla vissiin enimmillään 125km muistaakseni, joku 650 akku tjsp.

Lauantaina 65km kulutti 3 ylintä hiusviivaa akusta, mut oli kyllä kovapintasta sorapintaa, tyyni keli, siinä saa bafangi huilata tasamaalla monesti, kunhan on ylämäessä vähä hereillä.
Rokolle jos kiipee jatkuvasti sutien niin 100 ei pääse mutta leveämpää polkua kyllä heilahtaa yli 100.
 
Kuvittelis että satasen menis, toki niin kovin suhteellista riippuen ja kiippuen siitäkin montako pyörää ottaa maahan jne
🤔
Mustalla raapijalla (harmaa) menny akulla vissiin enimmillään 125km muistaakseni, joku 650 akku tjsp.

Lauantaina 65km kulutti 3 ylintä hiusviivaa akusta, mut oli kyllä kovapintasta sorapintaa, tyyni keli, siinä saa bafangi huilata tasamaalla monesti, kunhan on ylämäessä vähä hereillä.
Jepulis. Pyörätietä ja mahdollisimman kevyellä varustuksella uskoisin että meikäläisenkin painollakin menis sen satkun.
Tässä kun vasta tutustun pyörään niin yllättäen tolla eco-modella pääsee jo lähelle luomumankelin fiilistä.
Mä kävin koeajamassa trekin fuelia ja alkanu seitin ohuesti vituttaa kun ei tullut ostettua.
Seuraava konkeli on melko varmasti joku fuelin tyyppinen kevyt sähkis.

 
Jepulis. Pyörätietä ja mahdollisimman kevyellä varustuksella uskoisin että meikäläisenkin painollakin menis sen satkun.
Tässä kun vasta tutustun pyörään niin yllättäen tolla eco-modella pääsee jo lähelle luomumankelin fiilistä.
Mä kävin koeajamassa trekin fuelia ja alkanu seitin ohuesti vituttaa kun ei tullut ostettua.
Seuraava konkeli on melko varmasti joku fuelin tyyppinen kevyt sähkis.

Eiku :sovittu: hyvä näitä on olla useampi :yesey: (hontan voittaa, ehkä jopa ransunkin)
 
Omituisia laitteita, kun ei tollaseen rahaan vielä saa edes eteen ja taakse riittävän kattavia kurakaaria, ja ei edes lain vaatimia heijastimia / valaisimiakaan.
 
Omituisia laitteita, kun ei tollaseen rahaan vielä saa edes eteen ja taakse riittävän kattavia kurakaaria, ja ei edes lain vaatimia heijastimia / valaisimiakaan.
Erikoista on jatkuvasti kitistä toisten ihmisten harrastuksista.
Mutta itse voi samaan aikaan teettää "halvalla" mittatilausvälijäähdyttimiä johonkin jeesuksen aikaiseen maatalouskoneeseen. Eikö siihenkään ole ostaessa saanut kaikkia tarvittavia osia mukaan?
 
Omituisia laitteita, kun ei tollaseen rahaan vielä saa edes eteen ja taakse riittävän kattavia kurakaaria, ja ei edes lain vaatimia heijastimia / valaisimiakaan.
Se on kato race-malli. Ei noita joka Jonne osta. Eikä noissa oikein kurakaaret pysy kuten esim enska ja crossimopoissa.
Noilla ajetaan isoa kovaa ja jotka tuon ostaa niin usein myös osaakin.
Sama juttu heijastinten kanssa.
 
Pysyisihän noissa lokasuojat, jos runkoon tehtäis kiinnikkeet niille ja metallivahvisteiset lokarit. Mutta kun ne ei kuulu lajiin. Enkä tosin ole vielä nähnnyt lokasuojia, jotka näyttäisi hyvältä tommosessa. Ainakaan semmosia jotka kuralta oikeasti suojaa niin että voi pyhähousut jalassa polkasta kirkkoon.
 
Tässäpä on mainio videopätkä niille jotka ei ymmärrä sähköpyöräilyn...tai yleensä maastopyöräilyn päälle mitään.
Siinä tulee äkkiä sellainen fiilis että eihän tuossa oo ku istuu satulassa vuan :rolleyes:
Siitä vaan lokareita värkkäämään :D

 
Jotain edistystä kunteng hubimoottorinohjaimen kanssa("porttasin" bafangin ohjaimelta koodin näytölle);


(juu, ei o pinnamittari tullut, ni vanteet heittää huolella vieläkin, mut ei kait se ilman kumia ketään haittaa?)
 
Tjoo, se oli toi kuntengeille tehty ouppensorsa firmis niin paska purkka, ettei mulla o enää siitä sen koodista
käytös ku jotku roottorin kulmat numeroina mcu:lla käytettyjen pinnien lisäks, ja niitäki vielä tod.näk. hieron,
ettei jää sitäkää vähää jäljelle:leveahymy: eli joo porttasin loputkin bbs-fw:n tsdz2:selle tarkoitetusta koodista:propää:.

Nyt se on käytännössä peukkukaasu-only, ku sekin jo riittää tässä kohtaa mulle kuormatrikeen, eikä mulla ole
itsellä PAS-anturia(eikä kuormatriken ekaan versioon edes polkimia tule), niin ei o tullu sille koodii väännettyä.
Mcu:lla ois vielä vapaa ajastin sillekin, että siitäkin vois vielä hyvän saada. Vastaantulleet versiot tuolle 1pinnin
PAS-anturille on olleet ihan sellaista paskaa(koodina), etten niistä mitään vaivoikseni huoli, se kun olisi hyvinki
luotettavasti laitettavissa toimimaan yhdellä ajastimella, jolla lienee hoituis koko anturi ilman, että "itse laskee"
manuaalisesti kuinka pitkään toi PAS pinni viettää aikaa ylhäällä/alhaalla(tämä yksistään kertoo jo suunnan).
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös