Tuollainen:
Koko peilin osanumero on 30634059 ja ilmeisesti vuosimalleista 00-04 - ainakin V70.
Koko peilin osanumero on 30634059 ja ilmeisesti vuosimalleista 00-04 - ainakin V70.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Olin vähän hämmästynyt kun ilmoitti suorilta, että kaikki uutta ja mitään ei edes yritetä oikoa.
Palaveerasin pienemmän verstaan kanssa ja pohdittiin, että yrittävät oikoa takakyljen säädylliseen kuosiin ja itselle jää löydettäväksi uudet ovet ja sivupeili.
Peili lähti juuri purkaamolta matkahuoltoilemaan tänne päin. Yhdestä purkuautosta on värikoodikysely päällä. Pari viikkoa täytynee rilloa tuollaisena (tosin ajattelin kohta yrittää omin virityksin painaa noita ovia hiukan ulospäin. Ei niissä enää mitään häviä.
Onhan oikea syy olla pesemättä autoa koskaan...
Näytä liitetiedosto 53412
Sitä on moni sanonut. Tosin eilen yksi heppu sanoi, että oli Transitin keulaan napsahtanut peura ja yli kymppitonnin remontti tuli siihen. Noita tuntuu napsuvan päivittäin täällä suunnalla. Eilen oli tien varressa BMW, jossa kylki vähän samassa kuosissa.Pakko todeta että on ollu tähdet sun muut merkit kohdillaan että noin pahaa jälkee sai aikaseks.

Ostitko takaloksun pintapellin. Itse siististi irroittaen.Äsken lastasin ehjät ovet Volvon paksiin. Sopivasti löytyi purkuauto samalla värikoodilla ja vuosimallilla. Ei uskalla hotellin parkkihallissa alkaa vaihtohommiin - jos joku menee pieleen, niin tulee pitkä viikko ja kotimatka ovettomalla autolla.![]()
En. Yritän ensin oikoa ja katson sitten kuka saa kunnian korjata vahingot.Ostitko takaloksun pintapellin. Itse siististi irroittaen.
En suosittele. Nimittäin kukaan ei mielellään (pienestä rahasta) enään ota hommaa, jos joku on vähän itse harjoitellut...En. Yritän ensin oikoa ja katson sitten kuka saa kunnian korjata vahingot.
Kyllä minä tämänkin pointin ymmärrän. Muutenkin tullut ylimääräistä menoa varmaan ihan kohtuuttomasti.On ollut tuo kärri vasta hetken. Haluaisin ensin seurailla onko siinä muuta isompaa ennen kuin hakkaan rahaa peltitöihin. Jos saisi suurempia oikaistua kotikonstein ja jos yhteiselo sen jälkeen sujui mutkattomasti niin katsotaan paljonko olen valmis panostamaan suhteeseen.
Miten tuo vaikuttaa peltiseppään. Kaikki joista olen kysyt ovat rälläköimässä hittoon koko takakulman. Siinä karkelossa uskoakseni aivan sama olenko itse murjonut peltiä vai en.En suosittele. Nimittäin kukaan ei mielellään (pienestä rahasta) enään ota hommaa, jos joku on vähän itse harjoitellut...
Tuon pokkauksista (oven sauma, ikkunan alaraeuna) näkee, että pelti on paennut aika paljon, ja se tarvitsisi vetoja. Jos sen vain potkaisee ulos, niin onpa kuin perunasäkillä nuijittu.
Tämä on vain minun mielipide.
Oikea peltiseppä oikoo sen vanhan osan ensin muotoonsa, tosin jättää ne viimeiset hieromiset tekemättä. Tämän jälkeen mitoittaa uuden osan. Sitten vasta porataan pistehitsit pois ja katkaistaan ne puskusauman kohdat yms. Vanha kappale irroitetaan ja saumat hiotaan. Tämän jälkeen uusi osa periaatteessa istuu paikalleen yhtään lisää oikomatta.Miten tuo vaikuttaa peltiseppään. Kaikki joista olen kysyt ovat rälläköimässä hittoon koko takakulman. Siinä karkelossa uskoakseni aivan sama olenko itse murjonut peltiä vai en.
Sellaiset sepät, jotka ottavat rälläkän käteen ensimmäisenä ovat ammattiatodottomia valepeltiseppiä.
Valitettavasti usein ahneus menee ammattiataidon edelle. Kilo kittiä on asiakkaan ongelma.Näitä tuntuu pääasiallinen tarjonta olevan ainakin saamani vaikutelman perusteella.
Joo. Tän korkin väri jutun ja luin jostain. Täytyy huomenna valoisan aikaan selvitellä asiaa. Alustavasti jo katselin pumpunkin hintoja. On nuo nettikauppojen hinnat aika paljon siedettävämmät kuin Motonetin.Joskus volvoissa kerto korkin tiivisteen väri tehostimen öljytyypin , punertava tiiviste on atf ja vihreä sitte chf... Omaan ykköskoriseen vaihoin paremman pumpun ja samalla öljyt aateeäffästä tuoho chf öljyyn , hyvin toimii ja pelaa edelleen , remontista taitaa olla jo lie kolme vuotta aikaa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.