Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Hautasit joko liika pintaan tai sitten tapot huolimattomasti. Eihän se Timo muuten enää pintaan kiipeäis
Letku ruokintaa on, villi ja vapaa tuottaa sen minkä tuotaa. En kylläkään luokittelisi tätä zydeemiä tehomaataloudeksi kun ei käytetä kuin biologisesti hajoavia lannoitteita kuten kananpaskaa.Nuo kasvit on varmasti pahasti sairaita kun ovat teholle joutuneet, tai ainakin tuo näyttää teho-osastolta.![]()
Mulla on sama ilmiö. Ei yhtään vihreetä koko puussa, mutta täydessä kukassa.Mikähän kun luumupuut kukkivat, mutta osaan niistä niistä ei ole kunnolla lehtiä tullut?
Jotta ei oikein edes viherrä mutta silti kukkaa pukkaa.
Toiset puut ovat lehdessä, jotkut eivät. Onko sitten lehdet tulleet jälkeen kukinnan niin, etten ole havainnut, saattaa olla. Justiinsa muutaman päivän olin poissa kotoa n. pari viikkoa sitten.Luumut on erilaisia ku muut. Eka kukinta, sit vasta lehdet.
Taisi tuossa niinkin olla. Sitä vaan ihmettelin kun niin eri aikaan lehtiä pukkaa.Eikös omputkin kuki ennen lehtiä ?
Se kantaa sitä muumiotautia tms, mikä leviää muihin puihin. Meiltä tappoi kirsikkapuun. Minä tapoin Tuomen.Pihatuomi oli puhjennut vuorokauden aikana kukkaansa. On pihan ensimmäinen kukkia puu.
Monella viattomalla kasvilla on erikoisia tauteja, mitkä edellyttää molempien olemassaolon. Eräs melko yleinen, mitä ei tiedetä on sembramännyn ja mustaherukan yhteiselo. Se tuhoaa molemmat, mutta jommankumman poistaminen lopettaa taudin, mutta ei välttämättä pelasta, jos on pahasti ehtinyt vaurioittaa. Meillä lähti ensin mummin istuttama sembra ja nyt lähtee herukat, kun olivat niin pahasti sairaita.Se kantaa sitä muumiotautia tms, mikä leviää muihin puihin. Meiltä tappoi kirsikkapuun. Minä tapoin Tuomen.
Tuossa tuon mustaherukan ja sembran yhteiselosta kuukkelin älypään kertomusta.Monella viattomalla kasvilla on erikoisia tauteja, mitkä edellyttää molempien olemassaolon. Eräs melko yleinen, mitä ei tiedetä on sembramännyn ja mustaherukan yhteiselo. Se tuhoaa molemmat, mutta jommankumman poistaminen lopettaa taudin, mutta ei välttämättä pelasta, jos on pahasti ehtinyt vaurioittaa. Meillä lähti ensin mummin istuttama sembra ja nyt lähtee herukat, kun olivat niin pahasti sairaita.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.