Löytyykö täältä valokuituliittymän tilanneita? Lähinnä kiinnostaa, onko noihin joku koira haudattuna, kun kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta. Tänne taajaman ulkopuolelle, melkeinpä metsään saisi nyt kuidun 240€ hintaan. Tarkoittaa siis että itse kuitu tuodaan ja laitteet saa ilmaiseksi 0€ kuluilla, mutta sitoudun vuodeksi ottamaan 1000M/1000M liittymän hintaan 19,90€/kk eli yhteensä 238,80€/12kk sopimuskausi.
Vuoden jälkeen liittymän hinta on 44-53€/kk nopeudesta riippuen.
Tämän jälkeen ei ole pakko ottaa uutta sopimusta, ellei halua, mutta kuitu jää minulle. Tietty sitä kuitua ei saa varmaan kukaan muu operaattori käyttää, eli tarjoaja on monopoliasemassa. Toisaalta voin tuon vuoden päästä palata vaikka 5G asiakkaaksi jos haluan.
Erikoiselta kuullostaa, kun sen tarjoajan pitäisi varmaan voittoakin tehdä valinnoillaan.
Vuoden jälkeen liittymän hinta on 44-53€/kk nopeudesta riippuen.
Tämän jälkeen ei ole pakko ottaa uutta sopimusta, ellei halua, mutta kuitu jää minulle. Tietty sitä kuitua ei saa varmaan kukaan muu operaattori käyttää, eli tarjoaja on monopoliasemassa. Toisaalta voin tuon vuoden päästä palata vaikka 5G asiakkaaksi jos haluan.
Erikoiselta kuullostaa, kun sen tarjoajan pitäisi varmaan voittoakin tehdä valinnoillaan.