Ennen näin oli itä-Suomessa, mutta yhteisverkon alue lienee kasvussa. Cellmapperin kartasta kun valitsee operaattoriksi yhteisverkon, niin näkyy missä raja menee.Olikos se niin, että Telia ja DNA toimii samassa verkossa, Elisa omassaan.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ennen näin oli itä-Suomessa, mutta yhteisverkon alue lienee kasvussa. Cellmapperin kartasta kun valitsee operaattoriksi yhteisverkon, niin näkyy missä raja menee.Olikos se niin, että Telia ja DNA toimii samassa verkossa, Elisa omassaan.
Tuo vaan ei kerro mitään paremmuudesta. Mulla on Elisa ja DNA ja MOI. Kaikki on yhtä surkeita kotona pöydän ääressä, mutta kun menee kylälle, niin kyllä rokkaa jokainen.Isällä on DNA käytössä, se toimii kyllä paremmin kuin elisa.
Se pyörii samoissa nurkissa. Ja itellä oli se telia joka oli samassa verkossa, olin siihen tyytyväinen vaikkei sekään raketti ollut.Tuo vaan ei kerro mitään paremmuudesta. Mulla on Elisa ja DNA ja MOI. Kaikki on yhtä surkeita kotona pöydän ääressä, mutta kun menee kylälle, niin kyllä rokkaa jokainen.
Riippuu tietty kovasti virmasta ja millanen soppari heitin kaa on, mutta ite oon saannu testi luuria lainaan hetkeks ja/tai pitkäks aikaa ja tarvittaessa operaattorilta on tullu setiä paikalle ihmettelemään. Ja ei verkkolaitevalmistajankaan sedät ihan outoja näkyjä ole...Joskus sai kuulemma operaattoreilta myös testiliittymiä, mutta en tiedä onko huhua tai saako enää.
ei kotiinJaa ihan kotiin normaaliasiakkaana 30€/kk sopparilla?
Juu, saa puhelinvirmalta ihan oman myyntitykin joka huolehtii asioista, kyselee kuulumisis ja jolle voi valitella eri asioista ja se ohjaa oikeeseen valitusosoitteeseen, simmikorttien vaihto ja uuden puhelinliittymän hommaaminen käy laatikosta otetun simkortin numeron ilmoittamisella aspaan ja kolmen minuutin päästä numero toimii, selaimella ku menee puhelinfirman "oman firman sivuille" näkee kaikkea kivaa...ei kotiin
ei 30e/kk
mutta eiköhä me suht normi asiakkaita oltu. Ku hommaa oman verkon niin siinä saa kylkeen kaikkee kivaa
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.