Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on nyt pari vuotta aikaa ja MOI liittymästä pääsee eroon milloin vain, jos olis tarvis.Jotain tuollaista Elisan porukka on välillä tarjonnut, mutta olen päässyt kieltäytymään Moin asiakasystävällisen hinnoittelun kanssa. Mutta se on historiaa, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Nythän ne perhana ilmoitti yksipuolisesti että vanha Potti liittymä loppuu ja tilalle tulee kalliimpi. Olikohan nousu 9>15€...Jotain tuollaista Elisan porukka on välillä tarjonnut, mutta olen päässyt kieltäytymään Moin asiakasystävällisen hinnoittelun kanssa. Mutta se on historiaa, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Näin ne teki ja ainakin omalta osaltani siirryn vaihtamaan liittymää hinnan mukaan, yli 10 vuoteen ei tarvinnut kuin kieltäytyä kilpailijoiden tarjouksista.Nythän ne perhana ilmoitti yksipuolisesti että vanha Potti liittymä loppuu ja tilalle tulee kalliimpi. Olikohan nousu 9>15€...
Oma kokemus on se että jos on useampia liittymiä kuten minulla. Oma ja lasten liittymät sekä mobiilinetti, niin saa näitä parempia tarjouksia vs emäntä jolla vain oma puhelin liittymä. emäntä saa hädin tuskin tingattua muutaman euron ohjehintaa alemmaksi. minä olen saanut parhaimmilaan n.1/3 ohjehinnastaMIllähän noihin parempiin tarjouksiin pääsee käsiksi. Ei tullut ihan vastaavia kun vaihdoin telialle vuosi sitten.
Eli periaatteessa kannattais keskittää joku 10 liittymän paketti mummoja ja pappoja myöten niin alkaa olla kiinnostava asiakasOma kokemus on se että jos on useampia liittymiä kuten minulla. Oma ja lasten liittymät sekä mobiilinetti, niin saa näitä parempia tarjouksia vs emäntä jolla vain oma puhelin liittymä. emäntä saa hädin tuskin tingattua muutaman euron ohjehintaa alemmaksi. minä olen saanut parhaimmilaan n.1/3 ohjehinnasta
se on oma kokemukseni asiastaEli periaatteessa kannattais keskittää joku 10 liittymän paketti mummoja ja pappoja myöten niin alkaa olla kiinnostava asiakas
Itelle ei tullu telialta mitään tarjouksia kun vaihdoin pois. Eikä edes viestiä siitä milloin pitäs vaihtaa sim uuteen. Huomasin kun lopetti toimimasta.Tämä on telian paras tarjous, mitä kirjallisena saanut. Vaan kun en tahdo määräaikaista, niin en ole tarttunut. Jos elisalta tulee tolkullinen tarjous, vaihdan siihen, kun pelaa paremmin täällä.
Näytä liitetiedosto 171263
Oliko ihan siviililiittymä? Riesaksi asti tullut viestejä ja puheluita.Itelle ei tullu telialta mitään tarjouksia kun vaihdoin pois. Eikä edes viestiä siitä milloin pitäs vaihtaa sim uuteen. Huomasin kun lopetti toimimasta.
JooOliko ihan siviililiittymä? Riesaksi asti tullut viestejä ja puheluita.
Telialle ei edes 50 kännyä, 7 mobiilia ollu "kiinnostava asiakas" , vastaus hintapyyntöön oli että telian nettisivuilla näkyy voimassaolevat hinnat.Eli periaatteessa kannattais keskittää joku 10 liittymän paketti mummoja ja pappoja myöten niin alkaa olla kiinnostava asiakas
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.