Unet konekansasta

Nyt en kyllä ihan varma oo että mitähä sitä oikein , mutta...

Dodgeen olin rakentanu tai vaihtanut semmosen flatbedin , eli laidattoman lavan , siinä oli päällä Rääkkylän muovin Santra taukotupa ja siihen hitsattiin uretaanilla kylmälaukuista elintasosiipeä ja kylmälaukkuja oli paikalleen nostamassa tuntematon henkilö vaijerikaivinkoneella , koko projekti tapahtu isolla nurmikentällä jossa pyöri paljon sakkia ympärillä.

Dodgeen olin rakentanu tai vaihtanut semmosen flatbedin , eli laidattoman lavan , siinä oli päällä Rääkkylän muovin Santra taukotupa ja siihen hitsattiin uretaanilla kylmälaukuista elintasosiipeä ja kylmälaukkuja oli paikalleen nostamassa tuntematon henkilö vaijerikaivinkoneella , koko projekti tapahtu isolla nurmikentällä jossa pyöri paljon sakkia ympärillä.
Selvästi homman toteutus sijoittuu paukeareenalle

En nähny konekansaunia, mutta yks tyhmä työkaveri oli minun kanssa peräjälkeen purkamassa sellukuormaa jossain isossa hallissa, ja yhtäkkiä siellä alkoikin mustalaisten häät, kulmahousua ja hametta oli enemmän ku tarpeeksi... Sitten onneksi heräsin.
Piti oikein tehä semmone akuankka ravistus, puistatti koko uni...

Konekansalaisia, nimimerkki AitO. Jotenkin päätynyt paukemajoituksessa vakionaapuriksi. Eip haittaa ees seuraavana aamuna.
Juu, @AitO lie olleen foorumilaisia hyvin alkuajoilta lähtien.
Tosin, lukee kyllä aktiivisesti, muttei ole sanaista arkkuaan vielä raottanut foorumilla.....

Tämä ei liity rekkakuskeihin mitenkään mutta ei sitä mustalaisverta suoneen tarvita pisaraakaan.

Kyllä tippa jossain muualla ajaa ihan saman asian

Mulla on tuossa pihalla yks Santra. Pitäis tyhjentää ja siirtää johonkin...

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin