Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
1,3V kertaa 1,3 ampeeria on 1,69W. Sillä H4 on pikimusta, eikä sano mitään.voiko olla niin että mun tigeriin tulee lampulle 1.3volttia(ja yhtä monta ampeeria) ja silti loistaa kirkkaasti h-nelonen ja sätkii pienen matkan päässä lampun omista liittimistä. voiko joku selittää
1,3V kertaa 1,3 ampeeria on 1,69W. Sillä H4 on pikimusta, eikä sano mitään.
Jos on digitaalimittari ja vielä autorange, eli valitsee itse jännitealueensa, niin lukuvirhe on helppo saada aikaan. Ihan jotain muuta kuin mitattua sähköä menee tuohon lamppuun, jos se kirkkaasti loistaa.
Mopon jännitesäädin on vähän hämäräperäinen kapistus, jossa mitatut arvot ja käytäntö eivät ihan kohtaa. Tämän olen huomannut itsekin kun rakensin Apriliaan led-huomiovalon. Sen relekytkentää piti vähän rukata, kun se ei ihan toiminutkaan niin kuin mittausten perusteella olisi voinut arvella.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.