Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Eihän vaan ole tappokytkimessä häikkää?Näpsäkkä 90€ hintaa johdoilla. Ne on mittarin mukaan kunnossa.
Kyllä tää käy, mutta huonosti,. Aina välillä käy normaalistikin ja sitten taas alkaa räkiä, eikä oikein osaa sanoa lumpi pytty pätkii.Eihän vaan ole tappokytkimessä häikkää?
Kyllä tää käy, mutta huonosti,. Aina välillä käy normaalistikin ja sitten taas alkaa räkiä, eikä oikein osaa sanoa lumpi pytty pätkii.
Vaikea vika, liikkuuko kaasareitten luistit hyvin ja onko alipainekalvot ehjät ja kohdallaan. Jos olet avannut kaasareitten vasemmalla puolella olevan kahden ruuvin alla olevan kannen, niin ethän tiputtanut pientä o-rengasta pienen kanavan päältä n. 2-3 mm paksu ja sisähalkaisija n. 3-4 mm. O-rengas sijaitsee klo 7 suunnassa kanavan päällä. Sitten jos airboxi saastehässäkkä on paikoillaan, niin toimiiko se, ettei vaan releventtiili jumi ja vedä pytyistä seoksia liian laihalle. En ole mikään asiantuntia, mutta ajattelen vaan maalaisnjärellä.Kyllä tää käy, mutta huonosti,. Aina välillä käy normaalistikin ja sitten taas alkaa räkiä, eikä oikein osaa sanoa lumpi pytty pätkii.
Kaasua kun löysää niin sylinterin ja kaasuttimen välillä kasvaa alipaine, joista otetaan alipainetta releventtiili lle, joka antaa ilmaa suoraan sylinterin kannen kautta sylinteriin ja polttaa palamattoman pa seoksen pakoputkessa,se aiheuttaa paukkumista pakoputkessa. Periaatteessa se on täysin turhake laite ja monet poistaa sen. Katsopa youtubesta Delboy Garage, sieltä saa aika paljon tietoa trumpasta.Luistit liikkuu nätisti, eikä kalvoissa ole silminähden mitään vikaa. Muuta en ole aukonut, kun luistien kannet ja kohokammiot, ja ne on auki vieläkin, eli vika tuli ennenkö kaasareita on pidelty. Niistä saastelaitteista en tiedä mitään, kuinka pitäis toimia.
Tuskimpa tarvii tehdä muutoksia. Ilmeisesti sinulla on 790cm3 trumpan kaasari versio moottori. Onko Trumpassa tor vapaavirtausputket ja K&N vapaavirtaus ilmanputsari, silloin ehkä suositellaan suurentamaan pääsuuttimia ettei mene vaan liian laihalle.Joo, Norman Hydellä on myytävänä tulppiakin noitten saastetötteröiden tilalle.AIR INJECTION REMOVAL KIT FITS ALL BONNEVILLE MODELS UP TO 2015 - Norman Hyde
The air injection system on the Bonneville is designed to clean up the exhaust but results in extra hot pipes giving blue chrome and backfiring. This kit supplies all parts required to remove this unnecessary and unsightly system. Full instructions are included. Note - NOT Suitable for EFI...normanhyde.co.uk
Mahtaako tarvita mitään muita muutoksia, jos noi poistaisi?
Samanlainen on mullakin 2005 mallinen. Olen kolmas omistaja ja ostin sen 24000 km ajettuna. Kaasarit pitäisi vielä minunkin puhdistaa ultraäänipesurilla ja tarkistaa, että onko vaihdettu hieman isommat pääsuuttimet. Joidenkin vapaavirtausputkien mukana tulee isommat pääsuuttimet.865 kuutioinen kaasariversio avaremmilla putkilla, ilmanputsari on vakio.
Kyllä tuntuisi jonkin aikaa funtsittuani, että kyllä se ongelma ehkä on syttypuolella. Toivotaan, että kun vaihdat kampiakselin asentotunnistimen niin kyllä se silloin pitäisi pelata. Toivossa on hyvä elääLuistit liikkuu nätisti, eikä kalvoissa ole silminähden mitään vikaa. Muuta en ole aukonut, kun luistien kannet ja kohokammiot, ja ne on auki vieläkin, eli vika tuli ennenkö kaasareita on pidelty. Niistä saastelaitteista en tiedä mitään, kuinka pitäis toimia.
Löysin Norman Hydeltä taulukon suuttimista niin pistin 124 suuttimet tilaukseen. Samalla klikkasin saastehärveleiden tulpat samaan kyytiin.Kaasarit pitäisi vielä minunkin puhdistaa ultraäänipesurilla ja tarkistaa, että onko vaihdettu hieman isommat pääsuuttimet.