Temu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika 82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miksi niitä ostoksia pitää jälkikäteen etsiä kiinasta, toivottavasti tulee pitkittynyt osto karapula.
Opikseenhan tuon vertainen olisi pitänyt ottaa.

Miksi niitä ostoksia pitää jälkikäteen etsiä kiinasta, toivottavasti tulee pitkittynyt osto karapula.
Koska alkoi epäilyttää, mistä tuote on ja mikä on sen "oikea" hinta.

Itseäni epäilyttäisi kaikki, mikä on ruoan tai juoman kanssa kosketuksissa ja valmistusmaa on Kiina. Smeg on kuitenkin törkeän kallis merkki, joten voisi luulla, että laatu on varmistettu, mutta nyt varmaan heräsi epäilys, mitä mukista voi liueta juomaan.

Jos kerran esittää noin 'valveutunutta' niin olis sitten samaan vauhtiin käynyt katsomassa kuka Hobby Hallin omistaa sen konkan jäljiltä.

Kummankin kanavan kautta voi hyvinkin tulla mukeja, joissa lukee SMEG.

Oikeat smegmukit saattavat olla vielä erikseen.

Opikseenhan tuon vertainen olisi pitänyt ottaa.
Ei niitä varmaan tarvitse etsiä, kun some tyrkyttää niiden tuotteiden tarjouksia automatic, joista olet ollut kiinnostunut. Tämä on Temun tapa toimia Facebookissa.

Olen vähän seurannut ihan omaksi huvituksekseni. Jos facessa (mobiili) Temun mainoksessa on joku naisten mekko ja klikkaat sitä, niin se pyytää lataamaan Temun sovelluksen. No en asenna, back takaisin. Seuraavan kerran kun avaa facen, niin Temu kauppaa naistenvaatteita oikein urakalla. Mutta jos kelaa alaspäin, niin jossainvaiheessa siellä on joku työkalu ja sitä kun klikkaa, niin taas Temu pyytää asentamaan sovelluksen. Siitä back. Seuraavalla kerralla Temu tarjoaa työkaluja urakalla.

Tietokoneella en tiedä, kun mulla on vahvat mainosblokkerit. Mobiilia käytän kuitenkin vähemmän, enkä tee sillä koskaan mitään verkko-ostoksia.

Sittenkin eettinen valinta?

Voi periaatteessa olla hyvinkin näin, koska ei se esim. kodinkoneliike maksa edes sitä mitä yksityinen sinne kiinaan niistä osista.
Toki kauppiaankin pitää elää, mutta kohtuus kaikessa pullo päivässä sanoin vanha kamu, sillä meni ihan oikeesti kossupullo per päivä.

Tilasin Temusta tommoset kynsisakset, koska varpaankynnet tulee vanhemmiten tosi paksuiksi. Ensi kokeilun jälkeen vois sanoa että ovat hintansa arvoiset.
IMG_0218.webp

Mulla on ollu varmaan kakskytä vuotta ihan LSK tukusta ostetut sivarin joissa leuan mitta about 12-15 milliä.
Aika moni tuttu on hommannu jonkinlaista sivuleikkuria vanhemmiten varpaankynsille.

Olen vähän seurannut ihan omaksi huvituksekseni. Jos facessa (mobiili) Temun mainoksessa on joku naisten mekko ja klikkaat sitä, niin se pyytää lataamaan Temun sovelluksen. No en asenna, back takaisin. Seuraavan kerran kun avaa facen, niin Temu kauppaa naistenvaatteita oikein urakalla. Mutta jos kelaa alaspäin, niin jossainvaiheessa siellä on joku työkalu ja sitä kun klikkaa, niin taas Temu pyytää asentamaan sovelluksen. Siitä back. Seuraavalla kerralla Temu tarjoaa työkaluja urakalla.

Tietokoneella en tiedä, kun mulla on vahvat mainosblokkerit. Mobiilia käytän kuitenkin vähemmän, enkä tee sillä koskaan mitään verkko-ostoksia.

Joo, vaikja kuinka lastevaateet ja sadetakit tai mitä nyt vaimo käynnyt mun läppärillä kattoo kun etä kokoukset ollut tylsii, niin tietty ne kaikki mainokset kaikkialla mylle vaikka addblokkaaja päällä.

Semmonen, älä osta ilmasella kuljetuksella, silloin kestää ja kauan.
Se tuote muualta halvemalla ja pieni rahti, selaa muutama minuutti niin se löytyy, kannattaa.

Temu jne, onko joku ostannu nää kiinalaisille suunatuja joka vielä halvempii kuin yllämainitut?

Yleensä sivuleikkurin terät on teroitettu molemminpuolin. Noissa on toispuoleinen teroitus. Mielestäni parempi niin.

Kiinasta tosiaan saa huikean hyviä kynsileikkureita eurolla parilla, kerran erehdyin k-kaupasta jotkut 5€ leikkurit ostamaan eikä niillä pystyny lainkaan edes isompien sormien kynsiin saati sitte varpaankynsiin. Kahva meni pohjaan mutta terä jäi auki

Suomessa päivittäistavarakaupoissa myytävät kynsileikkurit ovat aivan täyttä skeidaa. Tilasin joskus Aliexpressistä leikkurit, ne ovat olleet oikein hyvät.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin